Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ab0uT.

Cura.
Živi svoju 12u godinu.
u Zagrebu. na Ferki.
Zove se Petra. (or Pepa or Pepito:D)
Pomalo u svom svijetu. Sanjarka.
Voli kričave boje.
frendove.
ljeto.
zabavu.
Ne mrzi ništa. Još.
Pozdravlja sve čitatelje.
:D



sMiLes.

°°ZaKoNii mLaDiiH°°
1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u čelo - čežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuče li djevojka mladića - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sam te
23.gledati u oči - volim te volim te
24.šaka kao odgovor - da
25.čelo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reći
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti - djevojku od 12 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice - želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima



credits

Design: murderscene
Base Code: x


°°koncert°°

nedjelja, 09.11.2008.

Za ovaj put i nemam baš puno tema... Samo onaj humanitarni koncert Sve za nju (Lana Jurčević). Iako inače i ne slušam baš Lanu.. Otišla sam na taj koncert.. Ugl. Išle smo Patty, Iris i ja.. Meni je bilo super!!! Danas sam bila vani s Patty i baš smo se sjetile da na onu pjesmu Volim biti zaljubljena i još neke slične da smo htjele istog trena nazvat svoje drage.. Ono.. toliko ljubavnih pjesama.. Bilo mi je super.. Jedino, malo sam ostala bez glasa, a dan poslije sam imala zbor u glazbenoj.. To nije baš neka kombinacija.. Al nea veze.. Danas su išli Romi, Mess, Ella, Iva, Lepe i Primo u kino.. U tri para.. xD.. Baš me zanima kak su se proveli... ljudi moi.. To je to.. Prilično kratak post za mene..
pozzam.
kizzam.
mashem.
brishem.
byebye.

Photobucket

| 19:42 | Komentari (46) | On/Off | Print | # |