srijeda, 28.10.2009.

bubana :(

ne volim biti bolesna...a doma sam u krevetu od subote ;(
al eto pri kraju je oporavak, nadam se...

čovjek se osjeća nekako tužno i usamljeno po cijeli dan sam doma :(

10:11 - Komentari (11) - Isprintaj

petak, 23.10.2009.

sunceee! odmaaah!!!

eo ispiti gotovi, al tek sad onda kreće opasno, zbog silnih projekata ovaj semestar...

a ja straašno želim suncee
za vrijeme ispita mi i nije toliko falilo,
ali sad me smeta ovo gadno vrijeme... hladno mi je, nema sunca :(
htjela sam u zoo, u kazalište, šetnje
a čim vidim ovo vrijeme neda mi se :(
još se i sat pomiče pa će i mračnije bit :S
ma bzvz... neda mi se ni večeras van a kao idem...ni sad na kavu na koju trebam...
ovakvo vrijeme me totalno obezvolji :(

oćemo sunce?ajmooo

15:40 - Komentari (12) - Isprintaj

nedjelja, 11.10.2009.

kako je imati 21?

ne znam, isto kao 20, jedino što me podsjeća na to kako vrijeme brzo ide :(

ali slavila sam 2 tjedna, i kako je bilo? iiizvrsno :))

25.9. smo dvije frendice, frend i ja, slavili zajedno rođendane s ekipom sa save. nas maltene 30 na jednu kućicu kraj akvarijusa, petak navečer, mrak ,alkohol i grickalice :D
--i poklonili su mi malog plišanog bambija i ljubičastu spavaćicu iz benettonaaa cerekcerek

30.9. sam s momkom išla u kino gledati golu istinu (the ugly truth), jer nam je 1.10. bilo 7. mjeseci pa da malo iziđemo :)
gola istina je zaakon, obavezno pogledajte!!!
ja sam mu napravila cd sa pjesmama koje imaju veze s nama i nekim dijelom našeg prijateljstva/veze.. čak sam mu snimila sebe kako pjevam refrene nekih xD i na kraju sam snimila kako govorim da ga volim i blabla:D
--a on je mene skroz skroz iznenadio i rastopio, kupio mi je poklon za 7.mj i rođendan zajedno i tako se potrudio, i pomogla mu je i seka i naša zajednička frendica... osim fancy čokoladica hehe, dobila sam predivnog ljubičastog leptirića privjesak na lančiću, znate one kristalne privjeska swarovski što budu tak razni oblici i boje ? e to je to :)
cerekcerekcerek

6.10. je bio jadan dan ,iako je bio moj rođendan :( cijeli dan na faksu, ispitivanja labosi i sve... i svi zaokupljeni time :S ni mame nije bilo doma da mi tortu napravi :(

9.10. sam imala tulum kod sebe doma,i to u novom stanu, haha, al dobro nije se fkt ništa dogodilo, ekipa kaže da im je bilo super, da sam ih nahranila napila i da imam lijepi stan :))
bilo je super, bilo nas je valjda 20, puštala se muzika, pričalo, pilo, jeli se naresci i mamina salata, pa smo palačinki tonu ispekli pa jeli s nutelom i sladoledom... i na kraju mamina švarcvaldica koju voolim <3
dobro da nije padala kiša jer kako se vani na balkonu pušilo ,dosta je ljudi bilo tamo, sve neke zezancije, brat je ostao s nama u stanu pa su ga zezali (ima 15 godina i uvijek kad mi dođe društvo povuče se u sobu i miran je ko bubica :D )
--dobila sam dvije veelike milke hehe, i sjajilo pupino ljubičasto, i velike kolutove naušnice (voolim kolutovee) i puno gaćica xD (ljubičaste bokserice i ljubičaste tange i zelene polubokserice-to je bilo iz provokacije haha) i veelikog plišanog The Doga -nazvali smo ga Humpy :)) i torbicu kakva mi treba :) jesam nešto zaboravila? valjda nisam :)
finofinofinofino

a sad moram učit za ispite :((

10:09 - Komentari (17) - Isprintaj

utorak, 06.10.2009.

21 mi je godina :O

6.10. 1988. ...davno je to bilo...




cerekcerek

23:40 - Komentari (12) - Isprintaj

subota, 03.10.2009.

izmorena...

i zadnjih dana malo spavam i puno se živciram... ah taj faks...
i ne želim pisati o faksu, jer mi previše živaca uzima, previše sna i vremena... ali zadnjih dana nema previše drugih stvari o kojima mogu pričati :(
pa možda bolje da ne pišem ništa??
ionako vam se o muci sa hrpom projekata i timskih radova i vođenja timova, ne bi dalo čitati.
a meni bi bilo krivo što tekst i vrijeme trošim na ono što mi ionako protiv moje volje uzima toliko od života..
zato nemaa, nema pisanja dok ne dođu bolje teme (a doći će već u utorak jer ću napuniti 21 godinu ;) )



s pogledom na ljepše stvari u budućnosti ...
pozdravljam vas i ljubiim
finofinofinofinofino

01:51 - Komentari (7) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>