utorak, 01.09.2009.

summer e-mails :) part2

novi ljetni cenzurirani mail... a danas, 1.9. nam je pola godine :)) happy me cerekcerekcerekcerekcerekcerek (ovo na slikici smo mi :) )
Image Hosted by ImageShack.us


11.8.
:))
Ej Jibek:)
drago mi je vidit, tj čitat te tako euforičnog, voljela bih da sam se s tobom tako šetala, al vidim već imaš plan za kad se vratim, i slažem se, možee :) samo nadam se da ne misliš to voćnog okusa koristit na klupici, to neće ići BELJ BELJ

ovdje je danas tako se nebo obrušilo da je to strašno, valjda zato jer sam ja došla, haha
e trebao si u podne vidit tuču, to su bili komadi leda dovoljno veliki da ih dobiješ u čaši kad coca colu naručiš u bircu :( strašno nešto... i malo kasnije lupio još i pljusak jaaki...
ee ,nisam danas ni jučer pojela nijedan sladoled :O:O eto što se dogodi čim nisam s martinom :( s njom sam svaki dan jela sladoled hehe, ona bi sam rekla, e petra oćemo... daaa :))) heheheh

fora mi je ovako ti pisati mailove, ne znam zašto, al slatko je hehe :D eo svira mi taman ona pjesma koju sam ti poslala u prošlom mailu, i sva sam raznježena
sad bi jaaaki hug i veejiki kiss... (...) hahah ;)))

ova šetnja po gradu (i sladoled naravno haha) mi se baš sviđaju, jedva čekam da to napravimo :))) a i ako nam deda pokaže krivi tramvaj, mogli bi svejedno na njega, iz fore haha
il onak sjest na prvi tramvaj koji dođe i vozit se stanicu dvije, dok ne vidimo neš zanimljivo, izić i šetat, i onda opet kad naletimo na neki bilokoji tramvaj uć i tak se furat okolo malo tramvajem malo pješke, dok nam ne dosadi i ne vidimo što sve ima po zagrebu heheheh
=))

eo ti još jedna pjesma (...) :
Beggin, beggin you
Put your loving hand out baby
Beggin, beggin you
Put your loving hand out darlin

(nađi na jubitu: madcon - begging you ;) )

vejika pusa ljubi, i piši mi što prije =)))



11:08 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Arhiva >>