utorak, 07.04.2009.

7.4.2oo9. - proljeće je a u meni... sreća :) -

još malo pa ispiti gotovi mmm, a vani proljećeee :)))
volim proljeće jer je optimistično i vedro i daje neku dodatnu energiju finofinofino
sve se budi, sve je živahno, hehe ;))

i ovaj 4.mjesec bi mogao biti jako fora :) cerekcerek

dobro, istina, počeo je s ispitima, aaalii...
u subotu sam, protivno zdravom razumu (jer sam iovako neispavana, ispit bio u petak a sljedio je i novi u ponedjeljak)
bila s curama vani haha ,došla doma u 4 a u pol7 se morala ustat, jer smo (mi mladi zhupe, pogotovo zbor mladih) prodavali maslinove grančice kod crkve...no preživila sam i baš mi je bilo drago što smo bile vani :)))

uskrs će! :P i onda izlet u šibenik yay ;D... svake godine župa zbor mladih, a i ostale mlade angažirane u crkvi ako stanu, šalje na jednodnevni izlet negdje na uskrsni ponedjeljak..i ove godine idemo u šiiibenik!! :):)

24. imam plesni nastup jeej, jedva čekam!!! :) dođite gledat, na treps, u staroj trešnji ;))

25. je bratu krizma, eh kad se skupi familija i svi :)))bit će fora

a znamo što je 26.4. Beyonceee :)) tko ide, tko ide?? jaaa idem, hihiii

i ja bi na jarun, rolanje, odbojku na pjesku ,sveee !!!puno sladoleda i smijeha jeeej finofino

dobar bi mogao bit mjesec, a i treali bi konačno uselit u novi stan, a tako umirem za novom sobom, svježim novim počecima, balkonom i suncem i pogledom na prakiće i uživanjem i awwww :))

tako da, proljeće here we come, make this a nice month ;))) cerekcerekcerekfinofinofinofinofino

14:20 - Komentari (13) - Isprintaj

<< Arhiva >>