nedjelja, 09.11.2008.

9.11.2oo8. -p.s. I Love You-

volim te
...teške riječi za mene... govorim ih stalno...obitelji, prijateljima...
ali ona THE ljubav? a ne, tada je to puno teže... ne dolazi to samo tako.. nie to samo zaluđenost ,zaljubljenost, strast...
...bar ja tako mislim...

najdraža...
snažna si i hrabra. prebrodit ćeš ovo. voljeli smo se, zajedno smo proveli mnoge predivne trenutke i učinila si mi život... životom. ni za čim ne žalim. no, dok si ti moj život učinila životom, ja sam samo jedno poglavlje u tvome. imat ćeš ih još mnogo. znam da me nikada nećeš zaboraviti i znam da ćeš se uvijek rado sjećati svih predivnih trenutaka koje smo proveli zajedno, ali molim te, neka bude još mnogo takvih.
hvala ti što si se pristala udati za mene i neizmjerno me počastila postajući mi suprugom, boljom nego što sam ikada mogao zamisliti. na svemu sam ti vječno zahvalan. ako me ikad zatrebaš, s tobom sam. zapamti to.
volim te. zauvijek.
tvoj suprug i najbolji prijatelj...


nije li to ono čemu svi težimo? imati nekoga tko nam je i suprug i najbolji prijatelj, netko koga volimo potpuno sasvim i predano?... nekad se bojim, ima li toga i za mene? hoću li takvo nešto naći? imati obitelj?

p.s. volim te, i znam da ti voliš mene. ne trebaju ti moje stvari da bi me se sjećala, ne trebaju ti kao dokaz da sam postojao niti da još uvijek postojim u tvojim mislima... moje su ruke zauvijek obavijene oko tebe.


imati obitelj je po meni ono najbitnije od svega..nikakva karijera to ne može nadomjestiti, nikakvi novci, ništa... po meni je vrhunac koji mogu postić zasnovati obitelj, odgojiti djecu (naravno, želim i karijeru i volim napredovati, raditi i sve, i nadam se da hoću, samo da mi to neće postati bitnije od obitelji) ...

ako naciljaš mjesec i promašiš, još uvijek ćeš biti među zvijezdama. p.s. volim te

nemoj se bojati ponovnog zaljubljivanja.otvori srce i prati ga, kamo god te odvelo...

p.s. uvijek ću te voljeti...


lijepa je knjiga :))

cerekcerekživjeti život potpuno, voljeti iskreno... nadam se da će mi uspjeti.. a i vama =)


21:08 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>