ponedjeljak, 13.10.2008.

13.1o.2oo8. -report? :)-

pa kad već tako nestrpljivo čekate, da ja to ukratko i opišem ;))cerekcerekcerekcerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us

kao koncert počinje u 9 u domu sportova, al mi naravno već prije 7 došli i stali u red... i u 7 nas pustili unutra, došli u dvoranu, parket i uspjeli uhvatiti mjesta skroz na ogradi!! jedino što je ispred te ograde bio još jedan mali prostor ,takozvani superwoman ring, za ljude s tim kartama, al svejedno, super pozicija uhvaćena :)
(nije mi ni dan danas jasno zašto su karte na tribini skuplje i zašto ih netko kupuje ako ima karat aza parket? mislim kakav je to doživljaj tamo daleko od pozornice, a i kaj će ti mjesto za sjest, ne misliš valjda na koncertu sjedit?!)
Image Hosted by ImageShack.us

došao dj iroc i počeo zagrijavati atmosferu sa hip hop rnb komercijalom još od moje osnovne do danas, baš je bio gušt malo se razbacat na sve to :)) predgrupa je bio jedan meni nepoznat mladi crni pjevač s gitaom, nie loš nie loš :)
nakon toga opet dj, svi se uživili, i oko 15do9 on ode.. i mislimo si mi,naravno, sad ćemo još bar pol sata 45 min čekat nju, mislim tako to inače ide... al ne! ona je u 10do9 izletila na pozornicu u punom sjaju!! :)))
zaaaakon je! ;))

početak koncerta snimka, kad se razbacala :D-šteta što nisu i kasnije neke stvari snimali

ma žena je predobra, tako zrači, tako je topla, simpatična, onako skroz jednostavno obučena, bez nekog prevelikog showa a opet predobro odradila koncert :)super bend, preedobri vokali (jamaiiineee mmm,što je hot :D), atmosfera heeeebeena :))
Image Hosted by ImageShack.us

ono, nisam požalila ni kune, kad dođe, počne pjevat, svi znaju sve stihove, a njen glas predobar, još kad počne svirat, kad je pričala publici, zna napraviti atmosferu, pjevala nježne stvari ili skakala po pozornici na one brže, ma joj, tkogod nije išao : YOU ARE SOOOO SORRY YOU MISSED IT :P:P:P
Image Hosted by ImageShack.us

mislim da je i više nego zaslužila toliku pozornost i toliku zagrijanost publike koja je doslovce pretrpala dom sportova, al doslovce :)) mislim da smo bili fkt dobra publika, hehe, još kad se sjetim kako sam se naježila kad je kompletna dvorana ju počela dozivati pjevanjem ooooo (znate na što mislim, iz pjesme no one ;) ) onako bez podloge bez ičega :)
jedino što bi volila, je da je dulje trajalo, al tako to ide, uostalom nie to ni bilo lako, ženska je bila mokra već nakon 10 min :) još se i dogodio taj mali gaf sa zvučnicima, ali naravno, nitko nije trzao ,sve su nastavili kao da ničeg nie bilo, a i ako izuzmemo to, pozornica i screen iznad i bend i sve, sve je fkt bilo i više nego odlično
Image Hosted by ImageShack.us

u svakom slučaju, volim je i više nego prije, iako mi je od one prve faliin' bila jedna od najboljih vokala. i super mi je zbog toga što nikad nije bilo skandala s njom, nikad o njoj čut nešto ružno, ona je baš umjetnica, vidi se da voli to što radi, i svirati i pjevati, dobra je u tome, trudi se, i opstaje na sceni zbog toga, a ne jer se naslikava gola, radi skandale i eksponira se,... ma superwoman :))))

Image Hosted by ImageShack.us

finofinofinofino(jedino me nie čula kak pjevam, inače bi me zvala sa sobom na turneju, to je bio plan, al eto, možda drugi put :D:D) -slikice u postu su mojeee jeeej

p.s.ovo je prvi tjedan međuispita (eto ako se pitate zašto sam nekako odsutna duhom u zadnje vrijeme)
utorak -upravljanje kakvoćom; četvrtak -matematika3r; nono


09:23 - Komentari (9) - Isprintaj

<< Arhiva >>