subota, 06.09.2008.

6.9.2oo8. --> free summer ending...

da.. iako je ovo tooopli ljetni vikend... ja imam osjećaj kraja... jer u pon kreće faks... druga godina,računarstvo... obveze...
zato se ovo vrijeme koristilo maksimalno...

roštiljade, izlasci, druženja...
...prije tjedan dana prijateljica slavila rođendan na vikendici iza dugog sela, that was nice =)
...u srijedu se išlo u piranhu na rnb confusion -svii su tamo! al svi! srela pol faksa, pol ljudi iz srednje, ove one...very nice =)) doma došla u pol5 i mrtva umorna u krevet
...sinoć bili brat i ja sami, pa mi došla best frendica prespavat, nas dvije još jedna moja frendica i 2 frenda s faksa prvo rolali po jarunu, a onda kod mene na palačinke, nas 4 cure i njih dvojica, i baš smo se dobro zabavili,do sugo u noć, druženje i to...
...tako da sam bila mrtva umorna jutros za prvi ovogodišnji treningggg =)))) opet se pleše, jedva sam dočekala!!!=)

eto bar neke pozitivne stvari u naznakama dolaska jeseni s obvezama... i normalnim, uobičajenim, faksovskim životom...


19:23 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Arhiva >>