petak, 29.08.2008.

29.8.2oo8. -karlovački dani piva =)-

eto, jučer se nas 3 uputile u tu avanturu, odlučile da idemo do karlovca na karlovačke dane piva, kad su prljavci :D
(nekako kad moš birat između danijele, gorana karana, severine...i prljavaca, prljavci se čine kao najbolja opcija ;)) )
Tina, DiDi i ja ćemo otić malo ranije, prošetat gradom, kasnije do dana piva, i prvim busom ili vlakom (oko 3,4 ujutro su) doma..to je bio plan, jedino nam je falila naša Eva, koja se tek jučer tokom dana vraćala s korčule

našle se mi u 5 kod glavnog, jer smo mislile ići vlakom u 5i20... odemo kupiti kartu a žena pita: idete na dane piva? pa imate organizirani vlak koji se vraća oko 1ipo još, povratna karta samo 30 kn, ovo ono...nama malo sumnjivo jer smo čitale na internetu da taj vlak vozi samo pet, sub, ned..al ona kaže da vozi, pa kome ćeš vjerovat ako ne ženi koja ti proda kartu.. i prodala nam je, pa mi sjele na kavu, sačekat ćemo taj vlak,vozi u 6... haha, moš mislit, u 6 ona nama, jao meni je žao taj vlak ipak vozi samo pet, sub, ned...zanimljivo, dakle, moguće je prodat kartu za vlak koji ne vozi!! ..i tako mi morale čekat sljedeći koji ide u 10do7...
pa je bio dogovor s frendom iz karlovca da će nas pokupit...al sam se ja javila krivom frendu, smotana, pa smo na kraju išle pješke, i čak se super snašle, bravo Tina ;)) prošetale, lunapark nas je privlačio :D pive se pilo puno (osim mene, ja ju baš ne volim ,pa ono jednu reda radi :D )
prljavci došli oko 22, pjevalo se skakalo, bilo emotivnih trenutaka, kao i inače s njima :)) i tako do ponoći, nakon čega smo još malo lunjale okolo, srele frenda iz karlovca, pa se s njim i njegovim frendom prošetali do kolodvora autobusnog i sačekali bus iz rovinja za zagrek koji je u 15do3 krenuo i mi lagano domaaa :)

sve u svemu, not bad, not bad, baš mi je drago što sam s curama otišla i zabavila se, pogotovo što DiDi možda ode igrat hokej u rusiju i nećemo je vidit godinu dana ;(
eto, do faksa još par dana, treba i to iskoristiti, what's next?? :)))
finofinofinofinofino

22:30 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Arhiva >>