srijeda, 20.08.2008.

2o.8.2oo8. -i'm back;)--

eto, malo ranije od planiranog, ja sam opet u Zagrebu, i drago mi je
nekako mi je falio i grad i sve u njemu :)) i nisam čak ni tužna što mi ljeto završava,
bilo je divno, zanimljivo i ispunjeno, i još uvijek me vesele uspomene, a i nove stvari koje me čekaju sada kada sam se vratila! :)) finofinofinofino

...krenulo je sve 17.7. kada sam sjela na bus sa svojom Tinom, put Poreča, gdje su nas čekale Hela, Maja i Josipa :)
cure moje :)) Sanja nam je došla za vikend, posjetili su nas i drugi na dan dva, ili više... i tako smo guštale do 1.8.
...kad sam se našla s mamom i bratom, i otišla u Mali Lošinj, gdje je bilo i zanimljivije nego sam mislila. došao nam je tata nakon par dana, a tamo sam sretala ljude koje znam, upoznavala nove ;) sve u svemu bilo je nice, opuštanje nakon tulumarenja, hehe, i tako do 8.8.
...te smo se subote ukrcali na trajekt skroz do zadra i iz njega otišli do klisa kraj Splita, gdje smo posjetili baku s mamine strane, i nakon dan dva
...produžili u Hercegovinu, drugoj baki :)tamo sam obišla rodbinu, pješačila 15km noć prije velike Gospe do širokog, zabavila se i tako. obično ostanem i dulje, ali eto ove godine se zaželjela zagreba i nakon 8 dana eto me opet tu, happy me!

ovo je najkraći mogući opis, detalji bolje da ostanu meni i onima oko mene ;))
nadam se da ste i vi imali ispunjeno ljeto, ja sam sa svojim sasvim zadovoljna :)))
a sada idemo dalje ;))) pusaaaa kisskisskiss

20:39 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Arhiva >>