subota, 05.07.2008.

5.7.2oo8. -work&summer

tjedan dana praznika prošlo, još 2 tjedna i odlazim :)

prvo poreč s curama mojim (iz srednje), pa mali lošinj malo s roditeljima i nadam se kampiranje kod pule s ekipom s faksa:) i malo splita kod jedne bake i puno hercegovine kod druge :))
a onda već 8.9. faks :(

a work???
e pa i tu sam se malo aktivirala this summer :) zadnja 2 dana sam uskočila malo pomoć u firmi di mi mama radi, al inače ću do mora valjda radit na telefonima u gfk, ništa pametno ni posebno isplativo, al eto, novac je novac :)...
no ono što mi je zanimljivije, javila sam se za turističkog animatora :)
bila na razgovoru u jednoj agenciji i kako ne mogu 2 mjeseca koliko je minimum ići, neću raditi ovo ljeto skroz, nego su me zvali da će me zvat na 7-10 dana možda na zamjene, da bar vidim kako je to i da se mogu spremit za sljedeću godinu :)))

so, i'm in action these days, rolanja, kave, uživanje :) a vi?? =)


11:06 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>