četvrtak, 26.06.2008.

26.6.2oo8. LJETO NAM SE VRATILO U GRAD!!!

da, i meni je počelo ljeto!!!!!!!! finofinofinofinofinofinofino
konačno!!!!
danas završila sveeee :):)

slobodna kao ptičica ,jedva sam dočekala, ne znam za sebe od sreće :)

zato vam ne mogu puno pisat,
samo reć da su mi prvi dani 'praznika' već toliko popunjeni da nisam sigurna kako ću stić =)
nastup je prošao super, večeras se ide pit s plesačicama nakon treninga da se proslavi :)
treba slavit i kraj faksa, frendičin rođendan,
zovu me u tuhelj sutra, roštilj je sa zborom u subotu,a i planira se u nedjelju u selce na kupanje s ekipom s plesa :))
učlanila se i u student servis ,počela tražit job, javila se za turističkog animatora i tako..ljeto je u graduuuu

ma ne znam di mi je glava, al nije ni bitno, glavno da nije u knjigama :))

a sad jurim, moram uživat, postovi dolaze kasnije, ljuuuuubim vaaaas =)=)


17:09 - Komentari (15) - Isprintaj

<< Arhiva >>