subota, 14.06.2008.

14.6.2oo8. - da, i ja sam morala komentirat : )

EURO 2008 :))

mislim nisam neki ljubitelj posebni nogometa, al pratim tko koga pobjeđuje sad na prvenstvu i naravno pratim hrvatsku...
i nisam mislila tom posvećivat neki prostor, al nakon četvrtka se mora :)))


na trgu je bilo predobro, meni je kod tih prvenstava najdraža u biti atmosfera ,svi tako zagrijani, uzbuđeni, ma predobro :) ja sa svojima gledala u šatoru i bilo je gušt gledat, jer su naši bili predobri :))

no ,kako se ja ne kužim u nogomet previše, pustit ću da tih 2:1 hrvatske protiv njemačke opjevaju novinari na indexu kojih sam se načitala o toj temi ovih dana :))
(linkz)
**hrvatsko tehničko-taktičko remek djelo je uništilo nijemce
**strastveni bilić :)
**nijemci jedino protiv hrvata gube živce


18:10 - Komentari (17) - Isprintaj

<< Arhiva >>