nedjelja, 25.05.2008.

25.5.2oo8. - crippled :D

dakle pišem vam u poluležećem položaju polupomična od doma :D:D

prije skoro pola godine mi je urastao nokat na nozi malo... i smetalo me, ali ne volim ja doktore...
i odgađala sam ići doktorici do 4. mjeseca ,al već me fkt smetalo i bolilo pa sam otišla a ona mi je dala tablete i rekla da se javim ako se ne popravi...
i nije...al plesni nastup je bio ..pa još jedan... tako da sam tek prošli tjedan opet otišla,.. i dobila uputnicuza kirurga

u petak provela pola dana u bolnici... al kad sam došla na red, trajallo je 5 min :D i nije bilo tako strašno kao što su me neki plašili :)
istina ,one igle s anestezijom boleee, al nakon toga ništa nisam osjećala i za 5min su mi motali desno stopalo i palac... i gotovoo

samo što sad moram mirovat :(( al bit će bolje, samo da ovo prođe =))
zasad se izležavam po doma, trebala bi učit, al se doziram novim tree hillom i dočekujem prijatelje sa slatkišima da me oporave :D:D

11:02 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>