utorak, 29.04.2008.

29.4.2oo8. ...where's my wonderwall?...

prvo pjesma koja me drži danima... stara je jako ,al baš me opet uhvatilo to raspoloženje...
tražim svoj wonderwall... ja bi se nekom smjestila u ruke... safety and warmth... hehrolleyes

OASIS- WONDERWALL

Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now

And all the roads we have to walk along are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall


... ....
... ....

I said maybe
You're gonna be the one who saves me?
And after all
You're my wonderwall


Said maybe
You're gonna be the one that saves me


jep, nekako sam muschi muschi raspoložena...a potaknuta jednom super scenom (cry me a river- ugriz za usnu, mmmfino) i jednim simpa prijateljem (pusa karlo pjeva) stavila sam super slikiceee :D:D


p.s. na nastupu je bilo heeebeno ;)) super smo!!

---tralala, won't you take me to... funkytooown :)) ----

17:04 - Komentari (26) - Isprintaj

četvrtak, 24.04.2008.

25.4.2oo8. NASTUP ;)

Susreti plesnih grupa

""Održavaju se kontinuirano jednom godišnje predstavljajući plesne programe i projekte za djecu i mlade. Cilj nam je poticati osnivanje i obnavljanje plesnih grupa i društva kako bi se plesnom umjetnošću obuhvatio što veći broj djece i mladih u Hrvatskoj, a u buduće i povezivanje s međunarodnim plesnim grupama kako bi se interaktivno njihova pozitivna iskustva primijenila kod nas, ali i odredila kvaliteta naših programa u odnosu na međunarodnu.
Program Susreta završava podjelom Zahvalnica i Zbornika svakoj: - plesnoj grupi i voditelju - koreografu

Sve izvedbe prati četiri (4) člana stručnog Savjeta: Maja Đurinović, koreograf, plesni pedagog, publicist; Vlasta Kaurić, plesni pedagog i koreograf; Vlasta Ritting, plesni pedagog i koreograf; Rajko Pavlić, plesni pedagog i koreograf""


-> SUBOTA, stara trešnja, 19h (dobro dok mi dođemo na red bit će 20 lol) , zahebancija :))
Chelsea Rogers - Prince, mi u crnim predobrim hlačama s izrezom duž noge, visokog struka sa tregerima, i sa srebrnim perikama :D ma lom :) ako netko dođe nek se javi ;))

programček je tuuuu -LINK- (mi smo ovi pod 24, liberdance -who's the model :D)

finofinofinofinofinofino

23:47 - Komentari (18) - Isprintaj

ponedjeljak, 21.04.2008.

21.4. 2oo8.

"oslobodi me... ako znaš o čemu govorim"


vratila se :) na svadbi bilo fkt ok , 14 sati u komadu, hehe :))
sad opet u zagrebu...nove radne pobjede...
a i one drugog karaktera nadam se...

još kad ne bih bila tako zbunjena... :(

"Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice, it's my disguise
I'm by your side"


no, nie bitno, idemo dalje :))

u petak na velesajmu armand van helden , jeste i vi dobili svoju kartu? ako jeste, vidimo se tamo hopefully ;))

a u subotu u staroj trešnji na trepsu vaša draga plešeee :D:D
bit će lom, nespremni smo, al ćemo imat kul kostime, haha
u 19 h u staroj trešnji ako netko naiđe nek se javi :D:D


" I opet sam oživija
imam force se borit
sad živim za taj osjećaj
za ljubav izgorit"


20:03 - Komentari (11) - Isprintaj

petak, 18.04.2008.

18.4.2oo8. putujem!


ja vam večeras idem u BiH : ) u Hercegovinu rodbini, jer je sutra svadbaa :):)
weee, bit će lijepo ,kako to već bude na hercegovačkim svadbama ;)) pjevapjevapjevapjevapjeva

ja u svojoj lijepoj crnoj haljinici s maturalne, i novim crnim štiklama, spremna za akciju! lol
uglavnom, ja vas obaviještavam da me stoga nema u ZGu do nedjelje navečer,

budite mi dobri,
i zaželite mi sretan puuut!!! :))) finofinofinofinofino

10:10 - Komentari (14) - Isprintaj

nedjelja, 13.04.2008.

13.4. 2oo8. pisala sam...

Making a Mistake

I can sing it slowly to your ear,
or whisper the words you want to hear,
Whatever you desire I can tell,
but my soul I will not sell

The way you act, it's just not me
The meaning of us, I just can't see

...I want you to touch me,
I want you to kiss me,
and I know it's not right,
but I want you to miss me...

And I hate the fact that I need you,
light of the spark in your eyes, too
My feelings for you are wrong and I know it,
but I don't have the strenght to really show it

...it hurts... and maybe,
someday... I can help MYSELF


by: Petra

13:04 - Komentari (19) - Isprintaj

srijeda, 09.04.2008.

9.4.2oo8. ...khm...

nothing but an ordinary day :)
al eo, do sad su već stigli sve rezultati prvih međuispita u ovom semestru, pa da i to zabilježimo :D

Managment U Inženjerstvu - 6/10
('društveni' predmet, totalno nespremna, što se i vidi)
Matematika 2 - 14/20
(iznenađujuće zadovoljna s ovim, jer se nismo stigli uopće spremit koliko su nam sve nabili i mislila sam da će biti puno gore)
Algoritmi i Strukture Podataka - 14/15
(ja volim programiranje i zadovoljna sam :D)
Fizika 1 - 19/20
(i viiiše nego zadovoljna, fora je fizika, haha)
Arhitektura Računala 1 - 14.5/15
(kako me ovog bilo strah, i učenje u zadnji tren i sve, prošlo je da nije moglo bolje!)

sad kad je i to zabilježeno, idemo uživat u proljećuuu!!! :):)
jubin vas! :) kisskisskiss


17:14 - Komentari (17) - Isprintaj

subota, 05.04.2008.

5.4.2oo8. --STEP UP 2 the streets :)) --

ooo da, bila sam još u nedjelju, ali nisam prije pisala o tome...
jer je bolje da se nabrijete u subotu kad možete odmah van :)) finofinofinofinofinocerekcerekcerekcerekcerek

to je bila moja pogreška- nee to gledat u nedjelju, nego u neki dan kad nakon toga možete otić van na neku komercijalu i razbaaacat se :)))



upozorenje!!

ako ste ljudi koji vole kvalitetne filmove - ne idite gledati
ako vam je do zanimljive radnje i kvalitetnih glumaca- ne idite gledati
ako niste nabrijani na ples - ne idite gledati
:)
jer ovo nije film, nema neku radnju i glumci nisu glumci...jer to nije film gdje su oni uzeli glumce i malo ih naučili plesat,
nego su uzeli plesače, pa ih stavili da usput malo i glume ;))) a plesači su predobri, stvarno znaju svoj posao :)
i zato ljudi koji odu to gledat kao film, dolaze razočarani jer nema radnje,nema glume itd... ali ovo nije ni napravljeno zbog toga, i ako vam je do filma kao filma, možete odmah odustat... ovo se ide gledati zbog plesa isključivo !:)
film je preheben ako volite plesati... još bolji ako vas zanima hip hop... ali pravi hip hop, ne one neke traljave gluposti kaj se viđaju kod nas najčešće :))
90% filma je ples, i to predobar ples, zanimljiv, i raznolik, ne ono 3 pokreta u krug, nego stalno nešto novo!
plesači simpatični, oči ispadaju kako plešu...

ma ja sam bila na trncima cijeeelo vrijeme!
razlika od prvog dijela je što je ovdje puuuno više plesa i što je fkt hip hop sve...i ja preezadovoljna
najradije bi ga vrtila iznova i iznova :))
joj odite vidit i uživajte, kako netko može ne voljeti ples, to je nešto predobro :)))))



pjevapjevapjevapjevapjevapjevafinofinofinofinofinofinofinofino

00:30 - Komentari (24) - Isprintaj

utorak, 01.04.2008.

1.4. 2oo8. jesmo li nasamareni ? :)

jel tko koga zeznuo danas? ja nisam bila kreativna nono
da mi se danas dogodilo ono što mi se dogodilo jučer, mislila bi da je šala :))
(naime naišao momak neki na faksu na hodniku, i samo me zaustavio odjednom i pitao kako se zovem i bi li mu dala broj da odemo na kavu jednom... lol, svaka čast na izravnosti...bijah zatečena, dobio je broj ;) )

trenutno sam umjetnički raspoložena...ali neeema pjesama...morat ćemo nešto onda drugo nabaciti..iz glave ili tuđeg pera ;))

"Ne hodaj ispred mene, možda neću slijediti,
Ne hodaj iza mene, možda neću voditi.
Hodaj pokraj mene i samo budi moj prijatelj..."
Albert Camus

*****enough said :)
trenutno ne želim voditi...nemam snage ni za slijediti... baš mi treba netko da bude pokraj mene...
i imam ih... i hvala im na tome :))
život je prekrasan, proljeće obožavam...
...i još je bolji osjećaj kada znaš da su oko tebe posvuda ljudi kojima se možeš nasmiješiti, i koji će osmijeh uzvratiti
ljudi koji će s tobom popričati, šetati, uživati...
i naravno, neki od njih koji će uz tebe biti...stalno...kad god ti to treba... *****
Volim Ljude... neke posebno! kisskiss


uživajte u ljepoti svega ovih dana ;))

p.s. sjetila sam se jedne pjesme svoje koju sam voljela, pa da ju ne zaboravim, stavljam link na jedan svoj stari post gdje sam ju napisala...
http://pepa.blog.hr/2006/10/index.html#dan24

23:26 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>