četvrtak, 28.02.2008.

28.2. 2oo8. -zaželite mi sretan put! :)

dakle, sutra nakon faksa i svih obaveza mama i ja sjedamo u auto...
i idemo u Split :)))) sretansretansretan

oo da, najbolje od svega je što je sve došlo tako nabrzinu i nenadano, predobro :))

dakle, moja tina i ja željele na neki koncert od ovih iz Gibonnijeve turneje...ali, kasno se sjetile, zagreb rasprodan, varaždin i osijek isto... i pomislile mi, pa gle, u zadru ima u subotu (prošlu) ,to bi se dalo sredit busem i tako...
ali sva naša ekipa pootpadala jer 'jooj tko će do zadra, pa nije to sam tak', ovo ono... nono
i odustale...

i u nedjelju meni kaže mama, znaš da mi je kolega rekao da mi možda može srediti karte za Gibu u splitu u petak? eek moolim??
ja oduševljena, ali kaže ona ne nadaj se previše...
naravno rekla sam da odmah i za tinu proba, ono da barem tri budu, faks ujutro,autom odemo dolje,navečer koncert...

i u ponedjeljak došla on doma... sredio je dvije ...šteta, ne mogu tinu svoju vodit no
ali svejedno sam bila presretna,idemooo
usput ćemo obić baku i dida u klisu, i u nedjelju se vraćamo sretansretan

a čini se da ću jednu noć prespavat i kod frendice iz hercegovine koja studira u splitu i nisam je vidila od ljeta!
jooj, jedva čekam !! finofinofino

dakle, zaželite mi sretan put, i čitamo se kad se vratiiiim kisskiss

18:47 - Komentari (16) - Isprintaj

<< Arhiva >>