subota, 29.12.2007.

the past and the future

2007.
*bila maturantica 5.gimnazije u zagrebu..e kako se to davno čini.. bilo nam je lijepo :)
bilo je to najboljih godinu dana u toj školi...bilo je svega... mm, nekad mi dođe da se vratim na kratko bar, prisjetit se svega...
ali ne mogu reć da mi fali koliko sam mislila da bude...ostvaren je drugi cilj koji sam imala u 2007. i ne žalim zbog toga..a taj je bio:
*spremila se, išla na prijemni i upisala FER u zagrebu... i taj faks je nekad takav pain in the butt :D ali još ne žalim, dobro je... i ima puno puno ljudi, dosta dragih i zanimljivih i eto, navikavam se :)
u2007. sam i:
* plesala i pjevala...puno! :) još u Liberdanceu plešem, i još u zboru mladih Maranatha naše župe pjevam :)) i dobro mi je! jako dobro:)
ljeto?
*osim ljetovanja s obitelji i hercegovine i dalmacije kod baki, konačno sam ljetovala sa svojim curama, bilo je to predobrih 8 dana :)) i jedan drag mi momak...sve u svemu, dobro ljetovanje :)
a nadam se da nam nije bio zadnji put!
*norijada i maturalna...beautiful memories, o kojima sam ovdje već puno pisala, pa bolje da se ne ponavljam...
want that again...
* napunila 19 ;))


2008.
želje??
* položit 1. i 2. semestar na FERu? to bi bilo kraaaasno! bez padanja!
* položit vozački koji nikako da odem na ispit od straha...
* ići vani, uživati sa prijateljima!!!
* plesati i pjevatii ,naravno puno puno, ne mogu ja bez toga, haha;)))
* ići na moree ,mmm
* ostati živa i zdrava, kao i svi oko mene :)
* donijeti koji put ljudima oko mene osmijeh i veselje : ) and lots and lots of hugz, naravno
* ...puno se ljubiti i smijati;))
+ još puno toga što mi sad ne pada na pamet smijehsmijehsmijeh


let's do it, let's step into the new one, new year new nice memories, right? :)

00:11 - Komentari (26) - Isprintaj

<< Arhiva >>