nedjelja, 09.12.2007.

self confidence?

ljudi koji me znaju, ili ovdje, koji me dulje vrijeme čitaju... znaju da područje na kojem sam klimava, je moje mišljenje o sebi samoj...

nisam nezadovoljna svojim društvenim životom, nije me brinulo da sam ljudima antipatična i slično, iako možda jesam, al sama sa sobom sam ok po tom pitanju.
znam otprilike koje su mi vrline i koje mane, i iako se ne čini uvijek tako, radim na tome.
u zadnje vrijeme često na faksu čujem kako ljude deprimiraju rezultati na ispitu ili razočaranje nečim što nije uspjelo a trudili su se, pa kažu da su blesavi ili glupi, iako znam da nisu. s tim nemam problema, sigurna sam da nisam glupa, i trudim se biti što bolja i ne pokolebati.

ali područje na kojem nikad nisam imala pozitivno mišljenje o sebi je...izgled.
a da, sad će većina uzdahnut, shvaćamo te... i istina, nisam jedina koja se ne osjeća privlačno... ili da kažem, nisam se osjećala?
znate, frendice uvijek kažu: ma nee, pa ti si slatka ovo ono. mama kaže da si joj prekrasna, lol, ali tko te ljude sluša?
ja nisam volila svoj cindy crawford madež, svoje, po mom mišljenju, male sise, i jaako veliku guzu. ako se mene pita i prevelike ruke i oogromne noge... oćemo dalje? bolje ne
i koliko god mi govorili da takav stav nije dobar, i koliko god ja znala da je bitno kako ja sebe vidim, i da to automatski utječe na to kako me drugi vide...nije pomagalo...

i onda sam prije nekog vremena zaključila da je vrijeme da to promjenim... i počela sam se truditi što manje zamarati stvarima koje ne volim na sebi, i pokušati istaknuti one koje volim..
pa sam zaključila da volim svoje veliko dupe iako je preveliko, da imam sasvim ok struk i da možda nisam taako loša.
i u zadnje vrijeme, ne znam osjećam li se bolje zbog okoline koja mi podiže mišljenje o meni, ili okolina ima bolje mišljenje o meni jer ja imam takav stav... ali stvari definitivno idu na bolje... i drago mi je zbog toga,
jer vjerujte mi ,ovako se osjećam bolje i sama sa sobom, a i čini mi se da me i drugi bolje vide, jer su pozitivni komentari sve češći :))


love yourselves, and others will love you...but then again, you already know that, don't you? ;))

23:46 - Komentari (30) - Isprintaj

<< Arhiva >>