četvrtak, 22.11.2007.

pitanja? pitanja! :)

Krejziblondita je ovo imala, i kako mi je inspiracija na nuli, odlučih i ja napisati ova pitanja, a dalje nek nastavi tko god želi ;))

ZAGRLJAJI ILI POLJUPCI: mmm,oboje! i to kojim god redoslijedom :)

PEPSI ILI COLA: nijedno :(
COKOLADA ILI VANILIJA: prije bih bez razmišljanja rekla vanilija...nedavno pomalo čokolada... a sad... joj ne znam, oboje?? ovisi u čemu ;))

LOVER ILI FIGHTER: Lover.

PRIJATELJI ILI OBITELJ: hmm ovisi što, obitelj je svetinja, ali prijatelji su oni skojima nekada čak i više proživljavaš, kao druga obitelj...
LJUBAV ILI NOVAC: Ljubav!! ništa bez ljubavi, ništa ne valja...

SLUŠATI NEKOGA KAKO GOVORI ILI GOVORITI:..nažalost, ja sam 'govoriti' tip... a šta ću, takva sam, al volila bi to malo promijeniti... budem!!

OSOBNOST ILI IZGLED: Osobnost.

KOD DECKA:
BOJA OCIJU:nebitno
BOJA KOSE:nebitno.
KRATKA ILI DUGA KOSA: nekad kratka skroz ,nekad dulja, to ovisi o ostatku paketa :)
VISINA:Viši od mene. nikako niži, a-a
STIL: sportski,casual, ma u biti, tko će znat :D
->ma imam ja svoj ideal crnog visokog dobro građenog, ali to je tako neeebitno jer kad mi se netko svidi rijetko je takav, jer ionako padam uglavnom iz nekih sasvim drugih razloga

PIERCINGS ILI TATTOOS:tattoos ,definitivno!
HOT ILI CUTE:Cute, hot uglavnom služi za gledanje :D

NAJBOLJA FRENDICA:Martina :)) i Jelenche moje: )
-> i eva i diana, i josipa koju sve manje vidim otkad je na arhitekturi :(

TKO JE NAJGLASNIJI: ja (*sram*) ...
TKO JE SRAMEZLJIV:hmm,sad se odjednom ne mogu u svom okruženju sjetit sramežljive osobe, lol :D al moja rodica sleepyboo definitivno :)

JESI LI ZALJUBLJENA: prije bih rekla uvijek...sad kažem oprezno...
VJERUJES LI U LJUBAV NA PRVI POGLED: teško...možda strast, ljubav dolazi kasnije...
BI LI IZASLA S NEKIM SAMO RADI NOVCA: nikad ne reci nikad, al iz ove perspektive ne, to bi trebala biti neka gadna situacija

TKO JE ZADNJA OSOBA:
KOJU SI POLJUBILA: martina? ma ne sjećam se,stalno nekog ljubim :D
ZAGRLILA: i to stalno radim :D pretpostavljam nader, njega sam zadnjeg vidila od društva...
TI JE REKLA DA TE VOLI: hmm, a mama sinoć ,emotivno raspoložena
SI RAZGOVARALA NA TELEFON: martina sinoć nakon ispita...
SI VIKALA: evo prije 5 min ,mama
TI JE SLOMILA SRCE: never been broken, only hurt
TI JE REKLA DA TE MRZI: mislim da nisam to čula, osim od brata(13) koji nikako da shvati koliko je to ružno i da se to ne govori samo zato što smo se zakačili oko gluposti...

UZIMAS LI DROGE: never
PIJES: neophodno za život ;)

ZELIS LI SE UDATI: ..daa..
ZELIS LI IMATI DJECU: da! najbolje što čovjek može postići!

VJERUJES LI U SEBE: ponekad... hmm

KOJI JE ZADNJI FILM KOJI SI POGLEDALA U KINU? dnevnici jedna dadilje, lol

MOZES LI PODNJETI ISTINU: da, iako ne kažem da je imalo lako :S
NAJVECA SLABOST: lako planem, teško me uvjeriti da nisam u pravu, lijena
NAJVECI STRAH: smrt ...

PRVA POMISAO KAD SE PROBUDIS: ne već ,neee
JAVIS LI SE NA BROJ KOJI NE PREPOZNAJES: uvijek, ja sam jaako znatiželjna

SLAZES LI SE SA RODITELJIMA: ni sim ni tam, malo da malo ne, gore dolje, i tako stalno variramo...

STVARI IZ PROSLOSTI ZA KOJIMA ZALIS: puno onih šbb,kbb (što bi bilo,kad bi bilo) zbog stvari koje se nisam usudila napravit...a toga ima previše...



ajde, pišite i vi,
a ja moram učit za ispite eek namcor

00:30 - Komentari (33) - Isprintaj

<< Arhiva >>