ponedjeljak, 05.11.2007.

Harry Potter :)

Da, ja sam jedna od onih koji su neke dijelove čitali i po više puta :)
Otkad sam u osnovnoj školi otkrila Harry Pottera u doba kad su 3 knjige već postojale i kad sam ih progutala tokom božićnih praznika, od tad pratim svaki nastavak.
Filmove i ne tako, i da znate, mislim da je jako loše gledat te filmove ako se nije pročitala knjiga, jer se gubi doživljaj nisu ni upola dobri ..
Ono što se kroz nastavke primijeti je da je to sve manje bajka za djecu, u njoj ima toliko toga što se na prvi pogled ni ne vidi, o toliko toga se može razmišljati ,raspravljati, i znam da ima ljudi koji misle d aje bzvz, da nema neku književnu vrijednost, ali ja se ne slažem.
Knjiga možda nije umjetničko djelo, ali ima ono što je meni kod knjige najbitnije, ima moć uvući me u svoj svijet, da gutam stranice potpuno uživljena u ono što čitam, da si mogu predstaviti svaki detalj, da uživam dok čitam , i što više stranica ,to bolje.
To iznimno cijenim, jedna od rijetkih knjiga koje mogu pročitati više puta bez da mi imalo dosadi. I vjeroval ili ne, puna je moralnih poruka, pametnih izjava i misli, vrlo zanimljive pozadine i u svakom slučaju nepresušan izvor:)

Ovaj produženi vikend sam pročitala 7. zadnji nastavak :) I kad sam ga završila, prepuna dojmova, odlučila sam da želim imati doma svih 7, zasad imam samo 1. ,4. i 5. i definitivno ću nabaviti i ostale, jer mi se jako sviđaju : )
I znam, ima vas/ih puno koji se smiju činjenici da i mi od 19, 20, neki čak i od 30,40, čitaju Harry Pottera, i ima ljudi koji misle da je to bzvz, ili da s ekosi sa našom vjerom, ili da promiče nekakve crne magije i ne znam ni ja koje sve gluposti o tome nisam čula.
Ali ti ljudi se varaju, i da pokušaju pročitati neke dijelove uvidjeli bi koliko tu ima poruka koje znače nešto, nešto dobro , i to i u ovom našem ,'realnom' svijetu. Knjiga je puno dublja nego što se čini...

:)) tako da, ČITAJTE! :P

10:09 - Komentari (38) - Isprintaj

<< Arhiva >>