ponedjeljak, 29.10.2007.

little piggy : D

lol, nekako mi se stalno neš jede otkad sam na faksu, lol
valjda od silnog naprezanja mozga : D


mmm,sladoleda na tone bih mogla jesti... i to svih vrsta, hehe
što nije to nešto najbolje slatko što postoji...onako hladno, fino, ma bilokad bilogdje:)

čokolada? jel netko spomenuo čokoladu?
čokolada uuuvijek, čokolada je posebna stvar, ma sve će me cure razumjeti, u bilokojem trenutku dobro dođe, zar ne? ;)

tko ne voli palačinke, jaooo,
e tu sam zakon, moje palačinke su super, i to znaju svi koji su ih probali, hehe, pa ako netko hoće, neka navrati na palačinke :)

voćeeee, ali svo voćeee
mandarine i naranče, joj i one tvrde zelene sočne jabuke,
breskve, jagode...mm obožavam voće, zdravo je i fino, tko ne bi volio? ;)

pizza cut
, al baš to, znate na što mislim? one trokute što se kupe dok hodaš ulicom, i baš su mi fini, prava pizza mi nije ni upola tako dobra, hehe, a i tako lijepo zasite kad se cijeli dan muvaš po gradu...

pržene lignje
, hihi, ma to je nešto predobro, i to oduvijek obožavam, ali rijetko sam to jela dok nisam krneula na faks...lol u menzi je to svakog petka, tako da svako nekolko i mi naiđemo na lignje, nisu loše, uopće :))


joj mogla bih ja ovako još neko vrijeme nabrajat, ali stvarno, dosta o hrani, ccc, udebljat će me ovaj faks, nije to dobro... :D

00:35 - Komentari (25) - Isprintaj

<< Arhiva >>