petak, 26.10.2007.

u prolazu :)

nemam inspiracije, ni tema ,ma ništa :P

inače, upadoh u ponovnu jaaako želju za plesanjem... ali jaaaku, baš mi se pleše!! i vratila sam se na treninge, jedva dočekala! i sada uživam, tek sad vidim koliko mi to znači, jer mi je sad toliko zadovoljstvo opet plesatiii...
a uhvatila me želja i za latin i standard, tj društvenim plesovima.. u paru... baš bih voljela opet tako zaplesati, s nekim dobrim partnerom ,da me poduči sve, dugo nisam plesala te plesove pošteno...
to je tako... mmm senzualno i prekrasno i ...
joj živim za ples, jedinstven doživljaj...savršenstvo...



aaali, moram spomenuti upoznavanje Gospodarice ;)
hehe, koliko vas još može reći da je imalo tu čast? :P
sleepyboo i ja, baš smo kul : D
i da, i ja imam inače pravilo neupoznavanja ljudi s neta, jer mi je to nekako...a ne znam, nesigurno? ne baš pametno?
ali ovaj potez nisam zažalila ;))

sleepyboo znam doslovce cijeli život, rodice smo i prije mjesec dana je ona došla u našu metropolu studirati, pa smo se eto odlućile naći s Gospodaricom koja je isto na filozofskom kao i sleepy.
da, istina, mislile smo da je opaka : D ali nije, cura je ZAAKON :) jaako simpatična, i ono što volim, tip osobe s kojom imaš osjećaj da se možeš zahebavat satima i da ti nije dosadno :) simpatična, u elementu,
ma sve 5 ;)) šteta što smo imali onako malo vremena, baš bih voljela s njom još koji puta popričati ;)
luda ženska, čak više i od mene i to mi je foraa, trebalo bi s njom izić van ;))

sve u svemu, baš mi je drago i nadam se da se još vidimo ;)




23:57 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Arhiva >>