utorak, 04.09.2007.

Cilj mi je da me nešto Inspirira... a zatim da ja Inspiriram Druge : )

...naslov nađoh u: nike katalog, mmm, pleesss



uglavnom, što se zbiva trenutno?

-nakon što sam u četvrtak došla k sebi,
u petak sam navečer s curama u Tkalči nadoknađivala što se dugo ne vidjesmo
-u subotu shopping (perfect shoesss!) i navečer vaan -otvaranje Bakage
-u nedjelju navečer Amadeo (kazališna scena ljetna) U posjetu kod gospodina Greena -preporučam!
-jučer po gradu po danu, a navečer okupljanje nekih ljudi iz razreda jer nam dvije odoše u Milano na faks
-danas sam vam ponosno prošla lječnički za vozački ->sposobna sam, bez ograničenja !jeej, sad krećem u akciju, ima da položim što prije!

osjećam se krasno, ako vas to zanima... ljeto mi se ne da prepričavati, ali eto da znate, bilo mi je prekrasno :))
nadam se da ste i vi uživali, jer ja jesam... i na moru, i u hercegovini :)


planovi?

-sutra kava s kolegama ferovcima, hehe, skuplja se ekipa
-preksutra oceanovih 13 usred bijelog dana, lol, a navečer zbor u crkvi
-i znate što je u petak??? uvodno predavanje!!! već! da...FER počinje..joooj,
a idem se i ošišat, bar nešto lijepo da imam taj dan :))

Ne plešem samo tijelom. Radi se o emocijama. zbog toga je svaki ples drukčiji...







18:31 - Komentari (27) - Isprintaj

<< Arhiva >>