četvrtak, 19.07.2007.

ostavljam vas... samo dok sunce prejako grije ;)


IDEEEEM :)

eo, moje zadnje javljanje, u 3 idem s glavnog kolodvora sa svojih 5 cura vlakom na jug... u lokvi rogoznici nas čeka 7. cura i u apartmanu smo tjedan dana...
29.7. iz zadra sa roditeljima na dugi otok tjedan dana...
a onda u hercegovini dok me ne dovuku u zagreb...

...ne nadajte mi se do kraja 8.mj, uživam, a nadam se da ćete i vi ;))

falit ćete mi kiss

00:08 - Komentari (45) - Isprintaj

nedjelja, 15.07.2007.

štafeta they call it?

rekla Kate(y) da ovo moram obavit, pa evo, upoznajte me još malo bolje ;))

1. ja u pet točaka??

- glazba -> ples i pjevanje, i slušalice u blizini, uvijek!
- glasna -> otvorena i preebrbljava, al vječni optimist
- pametna -> štreberica, neki bi rekli, al u biti ne voli baš štrebat
- emotivna -> ful ful ful previše, hugging and kissing!
- tvrdoglava i bezobrazna -> da nekad nadrapam zbog toga, not nice

2. pet rečenica o meni??

-Prijatelji su mi nevjerojatno bitni, i ne znam što bih bez njih, puno ih puno volim i poprilično sam ovisna o njima.
-Zaljubljiva sam i onda to nije dobro kad ja počnem zujat okolo u transu, postajem luda i još gora nego inače, i teško me urazumit :D
-Koliko god se naganjala sa svojima doma, nikad mi ništa u životu nije falilo, ljubavi i sigurnosti sam imala, a i puno više od toga :))
-Nisam teški materijalist,naprotiv, ne volim razmaženost novcem, a i mislim da za čovjekov karakter je dobro da nema baš sve što želi(materijalno i mean), al zato sam teški idealist i vjerujem u to da novac nije najbitniji i da se i bez puno toga može biti sretan.
-Jedna sam od onih koji misle da je imati djecu vrhunac čovjekovog postojanja:) što ne znači da ne želim imati karijeru, nešto gdje ću se razvijati i ne biti ovisna o nekome drugome financijski nego biti samostalna, ipak, obitelj uvijek na prvom mjestu.

3. ili ili??

samoća/veza -- hmm,veza? (mmm,lijep feeling)
pesimistična/optimistična prijateljica -- uvijek za optimizam iako bi mi možda za ravnotežu trebao netko pesimističan:D
UNdijeta/dijeta90dana -- kaj to nije isto?? :S
duga/kratka kosa -- u principu duga, al nekima kratka preslatko stoji (recimo dečkima!, al i curama nekim)


kog ćemo uvalit? jinx , delovely , ruby nelle ... fkors, if they're willing :D

13:08 - Komentari (24) - Isprintaj

srijeda, 11.07.2007.

PROUD TO BE A "FER GIRL"!!! + PMF UPDATE!

:))) yes i am!!!

dakle, od 9 do 12, nije bilo lako, teški zadaci, napisala gore nego što sam mislila, iako su svi govorili: 32 zadatka od 40, pa ti si luda, to je predobro !! iako nisu svi ni točni bili...
e, za manje od 2 sata već smo svi gledali u 3 ekrana di se ispisivala lista... 766/1000 Petra .... 115-117 mjesto, 0 kn plaćanja!!!!!!!
yes yes yes! ako od tog broja oduzmete 53 osobe koje su imale izravan upis i nisu morale na prijemni, onda sam u 60ak najboljih koji su bili na prijemnom! ;)

sad sam opuštena i sretna...
i ponosna na nas...da, nas! jer iz mog razreda, nas 6 koji smo fkt se spremali za taj prijemni, i bio nam je prvi izbor... svi smo upali bez plaćanja!! i moja najdraža Tina malo iznad mene, i Eva s izravnim i Diana, i Tus i Čajić odmah malo niže:))
a i puno drugih koje znam ,ekipa iz škole s kojima smo na pripreme išli, neki besplatno, neki s plaćanjem, al većina je uspjela :))

i'm free now, happy and relaxed !!!!
ljubim vas
kisskiss


morah stavit UPDATE:
danas otišla i na prijemni za pmf matematiku, i maloprije došla lista :)
40. sam s tim da je 33 upalo izravno, dakle 7. :))) još jedan besplatni studiji,
al moj izbor je ipak fer ;))

18:00 - Komentari (42) - Isprintaj

subota, 07.07.2007.

samo riječ dvije, više tuđe nego moje...

nisam baš na kompu, nije ni da stalno učim, al ipak
prijemni je svakim danom sve bliže, srijeda je tu iza ugla...
pa vam za sada samo ostavljam stihove, ovaj put ne moje...
pjesma koju mi je frend nekidan poslao i ima vrlo zanimljiv tekst :)
utopite se u to, kao ja, dok odmaram :))

the most perfect silence is
when there is no need to speak
the most perfect silence is
when there's no need to explain

the most perfect moment is
when we just come from different circumstances
but the stream of lust flows into the same direction

the most perfect silence is
when there's no need of showing
something is true
when you see the same pictures
from another point of view

when there's no need to search the outside
no need to linger on
not a single something left to distract you
no need to want

don't you see how I long
how I long
for that moment to come?

BLANK AND JONES feat. BOBO - PERFECT SILENCE

23:08 - Komentari (36) - Isprintaj

ponedjeljak, 02.07.2007.

POSTOJI LI...



Nebo protkano srećom
Zemlja s mirisom nade
More od ljubavi

...postoji li?

Kada ću osjetiti

jutro smijeha
i večer zagrljaja
dan bez briga
mjesec ispunjenih obećanja

...postoji li?

Jednog magičnog jutra,
U mjehuriću sapunice,
Pod odbljeskom sunca,
Uljuljani u mir,

disat ćemo život.


by: PETRA

heh, ne mogu stalno razmišljat u brojevima, dosta mi je matematike i fizike, pa se nabacujem riječima... :) (p.s. ova stvar iznad moje pjesme, koja svira ako kliknete, lol, to mi je trenutno jedna od dražih stvari, plesali smo dosta na nju prije par mjeseci i prirasla mi je k srcu jako :))

17:56 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>