people can fly

08.06.2007., petak

Evo meeeeeeeeeeeeeeeeeee ....

Zdravo ljudi .. evo me napokon na svom blogu .. nakon poduze stanke ... od dva i pol mjeseca .. ali sta sad .. glavno da sam se vratio .. makar ovaj post pisem od frenda ... najboljeg suseda .. evo od mene sto ima novo .. nista posebno .. fakat nis .. da osim da sam sazno da mi je od kompa samo memorija citava .. sve ostalo izgrjelo :D:D .. prepeklo se malo .. a sta sad .. skupljati pare za novi .. makar ako cu sam skupljati .. skupljati cu do 25 ... e da ima ovosti .. imam 20 god .. kvragu star sam .. , oda bili smo a Prljavom Kazalistu 2.6. i bilo je odlicno .. n o tome vise drugi put .. ak odobijem slike .. makar se nadam da budem, .. kaj jos .. ha nis zanimljivo .. kao i obicno kod mene .. :D:D ..

e ovako imam js jednu molbu .. jel mozete pogledati sto sve od moje produkcije imate na kompu .. pa da uploadate na net .. da si skinem jer sam sve sto sam radio, sam izgubio ...

pa ako nebi bio problem .. bio bi vam zahvalan .. i molio bi da ako imate sto od mene .. da uploadate na neki site koji drzi file gre bar 2 tjedna .. jer neznam kad cu opet na komp ..

evo do sljedeceg puta .. uziwajte .. i uzivajte dok mozete ..

POoooooooooooooooooooooZZ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.