people can fly

03.08.2006., četvrtak

Evo me :) ....

Zdravo ljudi !!!! Evo me opet, ovako danas necu puno pisati ali cu vam ostaviti par linkova za skinuti pa ako hocete skinite i komentirajte!!

Ostaviti cu vam 3 linka sa pjesmama koje sam radio pa ako hocete izaberite jednu i skinite, poslusajte i recite sto mislite o tome kako mi ide, komentirajte, kritizirajte:

tu su linkovi, ove 3 pjesme su po odprilike svaka od 5 mb

Half Dex - Millenijum
Half Dex - Wizard's fly
Half Dex - I am become Death,the destroyer of worlds


a ovdje cu ostaviti linkove za one koju slusaju trance, jer je tu 5 kratkih pjesama koje nemam a htio bi imati a neznam ni kako se zovu, pa ih nemogu nabaviti, sveukupno svih 5 pjesama imaju 5 mb max taok da nije puno, pa ako neko naleti i skine ih, a da ih zna molio bi ga da mi kaze naziv, a ako ima link da mi ga ostavio bio bi mi zahvalan:

unaprijed hvala

pjesma1
pjesma2
pjesma3
pjesma4
pjesma5

eto za sada je to to, javim se ubrzo s nekim novostima i zanimljivostima

poz.... wavemahwavemahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.