people can fly

08.07.2006., subota

Zalosna vijest ....

Evo neznam dali sam ovo trebao napraviti ili ne ali odlucio sam napisati ovaj post.... naime radi se o necemu najgorem sto se maldom covijeku poput mene moze dogoditi, a to je da ostane bez jednog clana svoje obitelji............ eto nazalos to se dogodilo jednom mojem prijatelju ....... jucer navecer mu je preminuo tata ...... ja sam osto toliko sokiran kada sam saznao tu vijest ...... a saznalo nas je puno odjednom jer smo bili vani i dosla je jedan prijateljica koja nas je sve sokirala kada nam je rekal kaj je saznala...... uzas nemogu si ni zamisliti kako je njemu sada i kroz sto prolazi ....... i moramo mu pruiti najvecu mogucu podrsku u ovim trenutcima jer mu je svaka pomoc i podrska dobro dosla ....... i nemogu jednostavno vjerovati da se to dogodilo ......
I neznam kako ce podnijeti sprovod, jer to je po mome misljenju najgora stvar u zivotu koju covijek mora prozivjeti..... joj kako mi ga je zao .... nemogu to ni opisati ..... i sada cemo mi isto imati veliku ulogu u njegovom zivotu i moramo mu pruziti pomoc i pidrsku u ovim teskim trenutcim ..... i neznam sto da vise napisem jer sam u soku i nemogu se pomiriti da tog covijeka vise nema, a imao je obitelj koja ga je voljela i cijenila .... a on nije nazalost vise s njima....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.