Nešto o meni i mojim prijateljima

Antonio aka Penguin, 18, Anthony.....
rođen 1. 3. 1990. na taj predivan dan
uvijek optimističan, spreman pomoć svakome ko treba pomoć,
posebno prijateljima
student 1. godine na filozofskom u Rijeci
volim cure, igrat nogomet, gledat filmove te crtiće
zovu me stručnjakom za crtićerofl

Image Hosted by ImageShack.us


Medo: moje kumče i vjeran prijatelj...
uvijek je tu kad trebam težake
Tomo: zovem ga Legenda, ne znam zašto......Vlakić mali zatvorski
Sanchy: frendica s kojom se uvijek mogu opustiti u razgovoru
Riba: kolega iz srednje, tvrdoglav ali pametan dečec, taj
će napraviti svakakve gluposti
Antonela: My BFF.....jedna jedina......ne znam što bi bez nje....stvarno sam sretan što sam ju upoznao
Nata: hm....šta da kažem....pametna djevojka..kad to oće...i sjatka macasretan
Monika i Marina: moje prijateljice blizanke...cure uvijek spremne za šalu.....ostale cure.....
mičite im se s puta...jer ako njih naljutite....Vragu će biti žao za vas...xD
Stjepan: nema kompjuterskog djela kojeg on ne može složiti...
genije...ali svaki genijalac je čudan...tako i Stjepan
sretan
Runjo: majstor u igricama....nema mu ravnog.....ako on ne može proć onda mora da je u igrici problem
Suzy: mala Riječanka puna energije.....connect forever<

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i legenda

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i moje kumče......moramo se ponovo slikati...ovo je staro...makar jesmo zgodni

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidim/Ne vidim


Design by: antonela_bj

Linkovi

Angel Protecting you, my angel, from the dark

Legenda Mali Chu Chu Guy

Ančy BFF.....a ni ne poznamo se tako dugo

Stjepan Majstor, Mudrac, Terminator Komaraca

Nata Nekad sretna, nekad tužna, uvijek luda....idemoo

Tinchy Wild girl-nema šta drugo reći

Tina Najbolja crtačica koju sam upoznao

Bene ovaj čovjek živi za more

Ines ludacha majena...xD

Lana The next Croatian Superstar



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



nedjelja, 15.06.2008.

Party Party!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pošto Tina zahtjeva da napišem novi post onda ću to morat i učiniti.......samo o ćemu pisat................hm........
Pa mogo bi malo o jučerašnjem danu..............tj. večeri.............u gradu je bilo super................
Ančy je slavila svoj 15. ročkas.........bilo je stvarno dolično..........malko je popila ali nije pijandura....
za sve koji tvrde drukčije neka mi se obrate........burninmad......btw. ančy nemoj poluditi...taj facebook je naporan....
uspjet ćeš ti već nekak staviti sve te slikesmijeh onda još nakon grada bilo je i bolje.......došli smo do stepenica i tamo si sjeli i počeli pričat......nažalost Legenda je morao otići jer je stari malo šizio....''TREBA U ŠUMARIJU U JUTRO'': kaže on......pa smo ostali samo ja, Medo i Runjo.............a Runjo ima provale........joooooooooooj.........rofl
dalje......o čemu bi mogo još pičat......................mozda o današnjem danu katastrofalnom danu..........moram reč kako mrzim
hrvatski....ali fakat........ubio sam se danas pred skriptama za maturu iz hrvatskog............ako ne čujem za A. B. Šimića 3 mjeseca...bit će preranorolleyes
Onda sam malo predahnuo i otišo s Runjom po God of War 2 kojeg nismo nabavili jer je Pažur spavao oko 15h......MOLIM....SPAVAT OKO 15h............čovjeće...tko još spava onda osim bakica koje buše ljudima gume na autima oko 15hsmijeh....btw. ova rečenica je istinita....treba se paziti bakica.....mojim frendovi imali probu u podrumu i babe im dovele kosilicu ispred prozora i pustile da radi dok oni sviraju......te bakice su vražje djelo
ugl. ne znam više o čemu bi pisao pa će ovo biti dosta za sad...ako netko ima neku ideju neka kaže...lako ja napravim DODATAKsmijeh Penguin signing out


Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa u Tarkusu............ Ja s desne strane i moje kumče Medo do mene

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.