Nešto o meni i mojim prijateljima

Antonio aka Penguin, 18, Anthony.....
rođen 1. 3. 1990. na taj predivan dan
uvijek optimističan, spreman pomoć svakome ko treba pomoć,
posebno prijateljima
student 1. godine na filozofskom u Rijeci
volim cure, igrat nogomet, gledat filmove te crtiće
zovu me stručnjakom za crtićerofl

Image Hosted by ImageShack.us


Medo: moje kumče i vjeran prijatelj...
uvijek je tu kad trebam težake
Tomo: zovem ga Legenda, ne znam zašto......Vlakić mali zatvorski
Sanchy: frendica s kojom se uvijek mogu opustiti u razgovoru
Riba: kolega iz srednje, tvrdoglav ali pametan dečec, taj
će napraviti svakakve gluposti
Antonela: My BFF.....jedna jedina......ne znam što bi bez nje....stvarno sam sretan što sam ju upoznao
Nata: hm....šta da kažem....pametna djevojka..kad to oće...i sjatka macasretan
Monika i Marina: moje prijateljice blizanke...cure uvijek spremne za šalu.....ostale cure.....
mičite im se s puta...jer ako njih naljutite....Vragu će biti žao za vas...xD
Stjepan: nema kompjuterskog djela kojeg on ne može složiti...
genije...ali svaki genijalac je čudan...tako i Stjepan
sretan
Runjo: majstor u igricama....nema mu ravnog.....ako on ne može proć onda mora da je u igrici problem
Suzy: mala Riječanka puna energije.....connect forever<

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i legenda

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i moje kumče......moramo se ponovo slikati...ovo je staro...makar jesmo zgodni

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidim/Ne vidim


Design by: antonela_bj

Linkovi

Angel Protecting you, my angel, from the dark

Legenda Mali Chu Chu Guy

Ančy BFF.....a ni ne poznamo se tako dugo

Stjepan Majstor, Mudrac, Terminator Komaraca

Nata Nekad sretna, nekad tužna, uvijek luda....idemoo

Tinchy Wild girl-nema šta drugo reći

Tina Najbolja crtačica koju sam upoznao

Bene ovaj čovjek živi za more

Ines ludacha majena...xD

Lana The next Croatian Superstar



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



srijeda, 07.05.2008.

Dosadaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

I eto tako ljudi prolaze polako dani......a meni je tako dosadnoooooooooo....ne znam sta da radim...nist mi se vise ne igra, ne da mi se biti bezveze na kompu a ostali u skoli..............katastrofa.....dao bi sve sad da idem malko van nogomet igrat ili da dobijem neku novu igricu za komp...ili barem da se filipu skine DBZ Budokai Tenkaichi 3 pa da to mozemo igrati....covjece nikak da mu se skine...ja to skinem za 10 sati najvise...a on skida to vec tjedan danabang...ugl. mogo bi sad malko jos bastinu ponoviti tak da sutra odgovaram i zavrsim s tim....joooooooooooooooj....ajd ljudi cujemo se....ciao

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.