srijeda, 17.05.2006.

I ljudofi kaj ima? Samo da napomenem gđici anonimnoj da mi i jesu frendovi dali nadimak... Hvala na pozornosti ovo dalje nije za tebe... dakle, čovek si razmišlja kakvih sve morona ima na svijetu, s kojima moramo živeti, ne kužim zakaj bi opće trebali biti s nekim ko nam ne paše... Ruku na srce i previše ima takvih ljudi koji pokušavaju biti nekaj kaj nisu! I onda, jebote, ne žive svoj život........... Znam da još nisam naučila kak živjeti, al znam da sam svoja, sama svoja... neću se jedan dan probuditi ko neka bakica sa štapom i shvatiti da uopće nisam radila kaj hoću, i neću pričati svojim unučićima kak mi je bilo dosadno kad sam bila mlada...smijeh Već su svi od nas čuli one pričice "život je kratak", al tko mi od vas može fakat iskreno reči da je to shvatil ozbiljno??? a najgore je to kaj bi trebali shvatiti... Jer mi smo svi jadni i jedanput nas bude sve progutala zemlja, a onda nas za 100000 godina već budu proizvodili u tvornicama i oni posljie nas ne budu imali ni priliku osjetiti život....
Možda glupo, al kak Ivča veli glupost je neuništiva....

toga dana sam bio sam
kao da mi došao je neki vrag
jer sam poludio kao zvjer
istrčao sam iz kuće kao neki
poludjeli zlog
jer sam bio sam svoj

| 14:45 | Komentiraj (12) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © don't drink and drive just smoke and fly - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


brojač posjeta :)
Counters
Counters


YESTERDAY

Yesterday...all my troubles seemed so
Far away...Now it looks as though they`re here to stay
oh I believe in yesterday...
Suddenly... I`m not half the man I used to be
There`s a shadow hanging oover me oh yesterday came
suddenly
Why she had to go I don`t know she wouldn`t say...
I said something wrong now I long for yesterday
Yesterday...Love was such an easy game to play...
Now I need a place to hide away...oh I believe...in yesterday
Why she had to go I don`t know she wouldn`t say...
I said something wrong now I long for yesterday
Yesterday...Love was such an easy game to play...
Now I need a place to hide away...oh I believe...in yesterday
Mm mm mm mm mm...............