my otkaceni blog

03.04.2006., ponedjeljak

JO PEOPLE, SORRYTE STA VAS MALO ZAPOSTAVLJAM, AL NEKAK MI SE NIJE DALO PISAT, MA NEMAM BLAGE WHY, AL UGLAVNOM DANAS MI SE VALJDA PISE IAKO NEZNAM O CEM JOS CE MI VALJA SAD STA PAST NAPAMET, NEGOOOOOOO
E DA SITILA SAN SE, SUTRA MI JE TEST I TO IZ ZEMLJOPISA!!!!!!!!
I SAD, MA NIJE PROBLEM U TESTU, PROBLEM JE U TOM STA SAM JA IZGUBILA KNJIGU, MA KOM SE TO MOZE DOGODSIT OSIM MENI??????? NARAVNO NIKOME, AL DOBRO NIJE BITNO, MA NAJGORE OD SVEGA JE TO STA SAM JA POTPUNO MIRNA I BAS MENE BRIGA STA MI TO MOZE SJEBAT PROSJEK, AL OK!
STARA MI JE REKLA DA JE DOSAD ZNALA DA SAM LUDA, AL DA NIJE ZNALA DA SAM BAS OVOLIKO, MOJA JEDINA IZJAVA NA TO STA STA NEMOGU NAUCIT BALA JE TA DA ĆU SUTRA U SKOLI MALO NAUCIT ONO NAJBITNIJE, BOLJE REČENO PREKO HRVATSKOG, FIZIKE I ENGLESKOG JA CU POKUSAT UCIT TU GORSKU HRVATSKU, MA LJUDI MOJI JA SAM VAM TOTALY LUDA, A TO ĆEMEW JEDNOM SKUPO KOSTAT, AL TO ĆE BIT KAD BUDE, O TOM SAD NEĆU RAZMISLJAT, AL JE NAJGORE OD SVEG TO STA JA SKORO UVIJEK UCIM U SKOLI PRIJE TESTA I IZVUČEM 4 ILI 5, A NA KRAJU IPAK PROĐEM S 5

- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace Layouts

MySpace Layouts



odi mozete pratiti sva dogadanja u 8.a, saznati nove traceve, citati sve sto me ljuti ili ne ljuti i saznati nesto hm hm informativno

Image and video hosting by TinyPic


dobra ti veče, i novi dan,
zašto ko lopov hodaš kroz stan
jer ja ti uvijek opraštam sve
ludo sam dijete koje voli te
na takav način nitko me nema
za tobom luda za sva vremena

KAZNIT ĆU TE, KAZNI ĆU TE JA
SPALIT ĆU TE VRELIM USNAMA
DOĐI NOSI ME NA RUKAMA
HAJDE HAJDE LJUBIT,
LJUBIT ĆU TE JA,
KO NI JEDNA DRUGA DOSADA
DAĐI NOSI ME NA RUKAMA
HAJDE HAJDE EEEEHHHEEEE

Dobra ti večer, dobra ti noć
Štogod mi kažeš znaš da će proć

na takav način nitko me nema
za tobom luda za sva vremena

KAZNIT ĆU TE, KAZNI ĆU TE JA
SPALIT ĆU TE VRELIM USNAMA
DOĐI NOSI ME NA RUKAMA
HAJDE HAJDE LJUBIT,
LJUBIT ĆU TE JA,
KO NI JEDNA DRUGA DOSADA
DAĐI NOSI ME NA RUKAMA
HAJDE HAJDE EEEEHHHEEEE


OVO NIJE ISTINA

Bilo je kasno navečer
Imala sam neki čudan osjećaj
Otišla sam noć je krenula
Tamo gdje me moja,
Sumnja vodila

Na mjesto gdje si me
Prvi odveo, tamo gdje si me poljubio
Nestao mi glas, zastao mi dah
Nisi bio sam

OVO NIJE ISTINA,
TU PRED MOJIM OČIMA
TI SI MENE IZDAO TAKO LAGANO
ZAŠTO SADA VARAŠ ME
KAD SAMNOM UVIJEK IMAŠ SVE
DA SI JE BAR ODVEO
NEGDJE DALEKO

Stalno nazivaš, imaš potrebu,
Da mi svoju priču ispričaš
Došao si pred zid,
kako nije te stid
lomiti me dok sam tako ranjiva

OVO NIJE ISTINA,
TU PRED MOJIM OČIMA
TI SI MENE IZDAO TAKO LAGANO
ZAŠTO SADA VARAŠ ME
KAD SAMNOM UVIJEK IMAŠ SVE
DA SI JE BAR ODVEO
NEGDJE DALEKO

Stisnula sam zube,
da ne vide ljudi
da moje srce ludi…

Linkovi

Što je mladost – to znaš
Što je život – to ćeš znatiž
Što je ljubav – to nećaš znati, ada nećeš zaplakati

Poslije kiše – tuga
Poslije tebe – tuga
Poslije mene – druga

Imaš dečka – drama
Poljubi te – komedija
Ostani tu – tragedija

NO PEOPLE – no seks
NO SEKS – no children
NO CHILDREN- no problem

Život je borba, nikad ne kloni voli onog tko tebe voli
U danima sreće života svoga, sjeti se savjeta moga:
„ čovijek jednom živi i diše, jednom voli i nikad više“

Oči su ti sumorne kao da si plakala
usne su ti sumorne kao da si ljubila
ne laži me djevojko
nisi ga preboljela
još je ostao trag koliko si ga voljela


SLUTILA NISAM

Ni slutila nisam da možda ću te opet sresti
Ni slutila nisam da te želim
Ni slutila nisam da ću te noći,
Prepoznati mi tako drage oči
Ni slutila nisam da se sve više bojim
Jer te svakog dana sve više i više volim
Rekao si mi sve bez laži onako iskreno
A ja ti nisam uspjela reći
što je u meni skriveno
prijatelja sada trebam
da me zagrli u ovoj hladnoj noći
prijatelja koji će mi uvijek u susret doći
jer ni slutila nisam koliko boli
kada srce onako iskreno voli


TI NEZNAŠ ŠTO JE LJUBAV

Svi su noćas tu, al nije on
S društvom nazdravljam
Trudim se da se nevidi
Glasno smijem se
Nedam da itko primjeti
Ti neznaš što je ljubav
Bez malo srama srce si mi slomio
Ti neznaš što je ljubav
Jer nisi nikad nikog tako volio
Ne mogu, ja više ne mogu
Ni suzu pustiti,
Što mi to radiš, Bože,
Snage mi daj
Bar da te mogu mrziti
A glumim glumim da
da mi kiša ne smeta
glumim da toplo mi je
iako santa leda sam
čaša prepun stol
u meni bol
svi su otišli, al nije on
vrisnula bih sad
samo da bol me popusti
srce ne sluša bar da te mogu mrziti


Ma kog me Boga za tebe pitaju

Ma kog me Boga za tebe pitaju
Spustam glavu, brisem finu prasinu
I rijetke ptice pjevajuci umiru.


Ma kog me boga za tebe pitaju
U sebi molim da me suze ne izdaju
I strasno mrzim Romea i Juliju
Sve mi stvari smrde sad na prevaru.

Ooo, ooo, napolju hladne kise padaju ...

Ma kog me boga za tebe pitaju
I suze mi na oci tjeraju
I strasno mrzim Romea i Juliju
Sve mi stvari smrde sada na prevaru

Ooo, ooo, napolju hladne kise padaju ...


MARINA

Na bozicno jutro sneno i mutno
U kaputu ocevom
Malcice prevelikom
Dosao sam na njena vrata
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina
Imala je oci boje vena
Boje vena, boje Dunava
Boje vena, boje Dunava

A ja, ja ne mogu bez nje
Boze, boze spasi me

Image hosting by TinyPic

Image hosting by TinyPic
odi me avril totalno podsjeća na moju fendicu july, stvarno odi sliče

Image hosting by TinyPic
ovu sam fotku nekad davno skinula s nekog bloga, al se vise totalno ne sicam kojeg