Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket NEMA NASLOVA - ....................(peka).................... - Blog.hr

....................(peka)....................

petak, 12.10.2007.

NEMA NASLOVA

Valentino Rossi - doktor motociklizma
Max Biaggi, Sete Gibernau, Loris Capirossi - redom veliki vozači koji nikada nisu osvojili naslov prvaka u 'kraljevskoj klasi' Svjetskog prvenstva u motociklizmu. Razlog? Imali su samo jednu nesreću: živjeli su u doba jednog od najvećih vozača svih vremena - Valentina Rossija





Valentino Rossi, rođen 16. veljače 1979. godine u Urbinu u Italiji, svoj debi imao je 1993. godine u talijanskom prvenstvu s motorom Cagiva u klasi 125 ccm, da bi već sezonu kasnije došao do prve titule prvaka.

Takav talent nije mogao proći nezamijećen te ga je Aprilla angažirala za Europsko prvenstvo u klasi 125 ccm. Svoju debitantsku sezonu Rossi je završio na odličnom trećem mjestu, da bi te iste sezone ponovno bio prvak Italije.

Godina 1996. označavala je prvu Rossijevu sezonu u Svjetskom prvenstvu gdje je vozio Aprillu za momčad Scuderia AGV. Sezonu je završio na 11. mjestu, a osvojio je i prvu utrku u Češkoj.

Prva sezona za Rossija je bila čisto privikavanje na motor i utrke, a već sljedeće dolazi do prvog naslova prvaka s momčadi Nastro Azzurro Aprilia te tako postaje najmlađi prvak u povijesti s impresivnih 11 pobjeda.




Takav uspjeh Rossiju je omogućio da napreduje i iduće sezone nastupi na motorima jačine 250 kubika, što je iskoristio da svima dokaže koliki je talent ostvarivši pet pobjeda te je sezonu završio na drugom mjestu.

Ponovno je jedna sezona bila dovoljna Valentinu da se privikne na novu klasu. Ovog puta je doslovno pomeo konkurenciju s devet pobjeda i nedostižnih 309 bodova za novi naslov prvaka.

Ulaskom u novi milenij, 2000. godine, Rossi opet radi korak naprijed i prelazi u klasu - 500 ccm. S momčadi Nastro Azzurro prelazi na Hondu te je njegova strategija - jedna sezona za privikavanje, druga za osvajanje naslova - ponovno upalila.

Prvu sezonu završio je na drugoj poziciji s dvije pobjede i 209 bodova dok je u drugoj (2001) sa 11 pobjeda došao do naslova prvaka. Već tada je bilo svima jasno da se radi od jednom od najboljih vozača u povijesti.




Početkom 2002. napravljena je mala revolucija u najjačoj konkurenciji predstavljanjem motora od 990 kubika koji su se utrkivali zajedno s motorima od 500 kubika. Prve sezone Rossi je protutnjao prvenstvom na Hondi RC211V i tako postao prvi prvak u MotoGP klasi, da bi sljedeće sezone ponovio uspjeh osvojivši drugu MotoGP titulu.

Prije početka 2004. Rossi je iznenadio cijeli moto svijet prešavši iz superiorne Honde na Yamahu koja se do njegovog dolaska nije previše isticala. No njegov veliki talent pomogao je momčadi da napravi konkurentan motor pomoću kojeg je, unatoč dobrim pokušajima velikog rivala Setea Gibernaua, došao do trećeg, a sljedeće godine i do četvrtog naslova prvaka zaredom u MotoGP klasi.

Sezona 2006. bila je čisti dokaz vozačke veličine Valentina Rossija. Nakon problema prožetog prvog dijela u kojemu je za vodećim vozačem Nicky Haydenom zaostajao veliki 51 bod odličnim je vožnjama sve okrenuo te se o naslovu odlučivalo na posljednjoj utrci sezone - Valencija.




Ovoga puta Rossi je bio taj koji je morao čestitati boljemu. Talijan je u petom krugu izgubio ravnotežu i pao, s čime je naslov automatski otišao u ruke Haydenu. Novu priliku za najveću nagradu Rossi ima ove godine ovoga puta na potpuno novim motociklima pogonjenim motorima od 800 kubika. Iako je ponovno sezonu započeo slabije Talijana se nikada ne smije otpisati. Potvrdio je to šestom za redom pobjedom na domaćoj stazi u Mugellu i time najavio pohod na novi naslov.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


- 13:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #