Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket POST - ....................(peka).................... - Blog.hr

....................(peka)....................

ponedjeljak, 08.10.2007.

POST

bog ppl šta se radi evo ja pišem post no to znate sory jučer vam nisam piso post ali dobro prepričat
ću vam šta se događalo izašo van oni se gađali nekakvim praćkama pa sam onda i ja napravio
praćku pa smo se onda gađali pa zajebavali neku babu i na kraju nas je poslala u PM...............
a šta ćete malo je čin čin čujte stara je pobrkala je odavno neke lončiće joj sutra školaaa
dopizdila mi je prvi dan otkad je počela!!!mater im naguzim u školu se mora ić kažu po
mome netrebaaaaaaaaaaa a dobro ne da mi se pisat požž!!!
i usput malo slika

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 09:26 - Komentari (52) - Isprintaj - #