21.06.2008., subota

Francuska sobarica

Image Hosted by ImageShack.us
Na jednoj lokalnoj televiziji neumorno se vrti reklama za "Čarobnu vodu". Nekakav lik s ko fol opuštenim, a zapravo iritantno-glupim gestama tijela reklamira kutiju koja košta 850 kuna, a u kojoj su čarobna voda, čarobna juha, čarobno svašta, a ništa. Uglavnom, čovjek kaže da se konzumacijom samo onoga što je u paketu, a koji čini komplet prehrane za tjedan dana, garantira uspjeh u skidanju kilograma. Imam i ja vode na špini, imam i par onih Podravkinih juha pa ako netko želi smršaviti, garantiram mu da će pijenjem i jedenjem istih tjedana dana kilogrami čarobno nestajati dok si rekao keks. Rekao, a ne pojeo keks. sretan Moj paket od 3 juhe (svaki drugi dan po jedna) i 15 litara vode (svaki dan 2 litre + 1 gratis ako nazovete odmah) je nevjerojatnih 500 kuna. sretan

Onda pak ona navala Kunolovaca ili kako se već zovu takvi "kvizovi". Uzmimo da je skriveni pojam "šalica za kavu". Pola sata ili sat treba da ljudi "naciljaju" i dođu do razine "ša_ica za kav_". A onda kao nigdje nikoga tko bi znao to završiti. Tako prolaze minuti čekanja na liniji, onaj "napeti" voditelj "nestrpljivo" čeka da se pojavi genije. A njega niodkud. Onda idu neka smiješna odbrojavanja. Pa opet ništa. I tako dok ne izmuzu zacrtanih xxxxx kuna. Dakle, jasno mi jeda netko želi okušati sreću jednom, ali da može smlatiti 1000 kuna i više telefonskoga računa još uvijek ne shvaćajući da je to čista prijevara.

Jako volim i one agente osiguravajućih kuća koji nas pozivaju na telefonske brojeve i uvjeravaju da je baš njihov poslodavac onaj koji misli samo na nas, a svi ostali na nama zarađuju. Posebno su mi dragi oni koji nude "bolji" obavezni drugi stup mirovinskoga osiguranja. Kad i ako me bude bilo volja, sjest ću, analizirati i sama donijeti odluku o eventualnim promjenama. Taman posla da si netko utvara da će me jednim telefonskim pozivom i s nekoliko izbiflanih napamet naučenih rečenica uvjeriti da napravim radikalne, a vrlo vjerojatno jako nepotrebne promjene.

Da ne ispadne da i sama nemam nimalo dara za francusku sobaricu sretan, moram još i ovo spomenuti. Neki sam dan poslala mail jednoj instituciji sistema. Spremam se već dugo, a kad se desila i točka na "i", nepravda me toliko inspirirala da je došlo samo od sebe. Svjesna sam da je to pucanj u prazno i da je to bilo radi neke satisfakcije i duševnoga mira. No da nemam jednu dozu naivnosti vjerujući da će se za godinu, dvije ili pet nešto promjeniti na bolje, vjerojatno to i ne bih pisala. Rekli bi mi mnogi da sam velika naivka. Nekad i jesam. Samo opet, jedno je biti naivan, a drugo glup.

- 09:29 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (40) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"