30.03.2008., nedjelja

WC 21. stoljeća

Image Hosted by ImageShack.us
Već sam vam spominjala koristan časopis - oglasnik Burzu. U potrazi za stanom, čitamo Moj Netko i ja ponude i nalazimo na oglas uistinu impresivnog sadržaja. Najbolje da idem redom:

Belveder - to vam je dio grada Rijeke, dosta blizu centra, osobno mi i nije nešto, ali dobro, nije baš ni na popisu najgorega,

1S+DB - rado bismo veći, ali kad baš nemamo ništa od baba i stričeva ... ,

mansarda - potkrovlje mi je ko klinki bilo fora, uvijek asocijacije uvijek na brodski pod, drvo, toplinu,

u dvokatnici - sasvim u redu, nije neboder, a opet nije ni da bi imali samo jednog susjeda koji bi nam možebitno prečesto navraćao ako bi u pitanju bila etaža kuće,

30 kvadrata
- premalo, ali ... ,

uredna - ajde, hvale vrijedna osobina, jer ni to nije baš pod obavezno,

62 000 € - previše za tako malo prostora, ali ...

Da bi najzad došli do završnog i ključnog podatka - sanitarni čvor van stana u hodniku.

Zaključka nemam, ali imam 2 pitanja:
1. Kako nekoga u 21. stoljeću nije sramota za tako nešto tražiti 62 000 € ?
2. Kako agenciju Tectorium d.o.o. nije sramota nuditi takav stan?

Priznajem, smijala sam se na taj oglas. Ali kad malo bolje promislim, više je za plakati ... A možda i nije neka tragedija, samo da je nabavit nešto ovakvo sa slike + lavor umjesto kade. Mobilnost zagarantirana.

- 15:51 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (46) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

23.03.2008., nedjelja

Sretan Uskrs

Image Hosted by ImageShack.us
Samo jedna kratka čestitka svima vama koji danas slavite Uskrs kao i hvala onima koji su mi već čestitali. Ovogodišnji mi je Uskrs bio baš pravi obiteljski. Prije samog blagdana čistila sam, prala, peglala... Sreća da je Moj Netko čovjek koji voli sa mnom dijeliti poslove pa mi je pomogao u mnogo čemu (a dobro, nisam baš ni je bez veze izabrala njega za muža sretan). Zapravo je onda bolje reći da smo radili skupa, a ne da sam ja bila glavni radnik, a on pomoćno osoblje. sretan Poslije nam je šestosatno pripremanje i pečenje pince, kuhanje šunke, farbanje jaja i spremanje atomske bombe koja ostane nakon tih radnji bilo nešto kao melem. U svemu tome dobro je došla i dota koju mi je mama namjenila kad mi brak nije bio još ni u planovima. sretan Nadam se da je i vama bilo lijepo i da ste Uskrs proveli u društvu ljudi koje volite.

- 21:23 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (21) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

08.03.2008., subota

"Školica"

Image Hosted by ImageShack.us
Zanimalo me kakva je nova serija "Waterloo Road" koja se počela prikazivati subotom ujutro na HTV-u. S obzirom da sam se usput bavila kućanskim poslovima, slabo sam pratila pa nakon završetka te 1. epizode nisam odmah stigla izabrati program koji mi odgovara. Pa je ostalo na Briljanteenu.

Nisam puno toga čula. A još manje zapamtila. Osim novog trača da je žena Toma Cruisea možda trudna (naravno da su rekli opet trudna jer svi moramo znati da već imaju dijete), jedino što mi je upalo u uho je lupetanje na kvadrat kojem ipak nije mjesto na državnoj televiziji.

Ne bi bilo ništa loše da su dvije naizgled normalne cure jednako normalno krenule najaviti nekoliko dobrih filmova koji se mogu posuditi i pogledati. Ali ... riječi su, parafrazirat ću, išle nekako ovako :

- Imate višak slobodnog vremena? ... Možda radite u državnim službama ili u nekoj školici?

iza čega je išao neki glupi smijeh, jer to je valjda trebalo biti silno zabavno i smiješno.

Zanemarit ću ovaj put spomenute državne službe mada me takve kategorizacije i generalizacije nerviraju. No ... stvarno prava poruka školarcima i adolescentima - tamo neki profesorčići rade u tamo nekim školicama, imaju vremena na pretek i jedni su od rijetkih koji će u ovoj državi imati vremena za gledanje dobroga filma. Svi ostali su suvremeni poslovni ljudi. Uključujući valjda i ove selebritije, farmaše, (kvazi)pjevače i druge koji valjda mladima nude prave modele kako "uspjeti".

Možda mi i ne bi bilo tako strašno da ta emisija nema i neki poluedukativni karakter i da ide uživo. Ali da se nakon tih blesavih rečenica i glupavog smijuljenja, nitko od ljudi koji sudjeluju u kreiranju emisije nije sjetio neke bolje varijante i ponavljanja preporuka nekim pametnijim riječima???

Fakat nam je država napredna kad se ljude kojima je posao ne samo podučavati nego i od djece napraviti ljude sposobne misliti, izražavati stavove, stvarati vrijednosti o životu, radu, pojavama u društvu ... preko najmoćnijeg i najpraćenijeg državnog medija svrstava u kategoriju neradnika. Katastrofa, nemam što drugo reći.

- 20:25 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (34) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

"Ja u ljubav vjerujem"