23.09.2007., nedjelja

Staro i novo

Radi trenutnog nedostatka vremena i istovremene želje da bar malo prokumuniciram s vama Image Hosted by ImageShack.us, napisat ću samo nekoliko redaka uz ovu fotografiju koju gledate.

Image Hosted by ImageShack.us


Prizor sam uočila u starom dijelu gradića Buzeta. Motiv mi je bio spoj tradicije i modernih trendova. Osim u nekim iznimnim situacijama, a ova to nije, moram priznati da nisam osobiti ljubitelj takvih vrsta kombinacija.

K tome, sjetio me ovaj prizor na naše kućne dvojbe oko antene. Satelitska, obična "riblja kost" ili neka druga za zemaljske programe? U dnevnom boravku trenutno imamo sve hrvatske programe na državnoj razini plus programe lokalnih televizija. U sobi mi je izbor još i manji. Nekad smo (preko kabelske tv) vidjeli puno više programa, neki su bili dobri, neki jako dobri, većina bez veze. Sudeći prema iskustvima koje čujem od onih koji imaju satelitske antene, reklo bi se da ta vrsta zabave i korištenja slobodnog vremena bude interesantna prvih par dana. Iznimka su posebni dobri, kvalitetni i specijalizirani programi koje ionako treba dodatno platiti.

Sve u svemu, nemam prevelikih simpatija prema satelitskim antenama. Niti mi satelitski programi bude posebnu pažnju, niti mi je antene koje su za njih potrebne lijepo vidjeti na balkonima i fasadama.

p.s. Za one koji će eventualno predlagati razne vrste kabelskih pretplata, ne sviđa mi se (trenutno) ta ideja. Čini mi se preskupo, posebno ako se sjetim da moramo plaćati i HRT pretplatu.

- 22:44 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (35) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"