04.08.2007., subota

Kako sam planirano potrošila 25 kuna

Image Hosted by ImageShack.us
Tisak obojen omiljenom mi bojom (što ne znači da mi je ujedno i tisak te boje omiljen) kupujem u vrlo rijetkim i iznimnim prilikama. Jedna od njih je kad putujem vlakom, što sada nije bio slučaj. Druga se desila neki dan kad sam išla na more (za vas kontinentalce, kad mi s mora kažemo da idemo na more, to ne znači da migriramo negdje na tjedan ili dva, već da taj dan idemo na kupanje Image Hosted by ImageShack.us).

Uglavnom, desilo se da smo na more krenuli prilično neopremljeni hranom i pićem što za mene spada u nemoguće i nedozvoljene uvjete odlaska na plažu. More na moj apetit djeluje tako poticajno da bi bio stvarno grijeh ne pobrinuti se za želudac onako kako spada. Image Hosted by ImageShack.us Osim hrane i pića, u kolicima usputnog marketa našla mi se i ta jedna novina. Prestižna. Jako in i jako cool (anglizmi su namjerno korišteni, jer je presvjetska da bi bila opisana samo hrvatskim jezikom). Morala sam ju uzeti, po prvi put u životu, bez obzira na cijenu. Analizom, sistematizacijom i primjenom metode brojenja došla sam do nekih činjenica koje ću vam ukratko izložiti.

Od 170 stranica, dobrih 40 otpada na reklame. Evo vam samo nekih: Sirelin parmezan (meni najbolji), T-Mobile Simpa paket sa pjesmom Nine Badrić (jak motiv za potrošiti samo 1.698 kn), Cedevita koja daruje auto, Nivea - za život pun energije (ako vam je slučajno ponestane pri većim temperaturama) i još cijeli niz drugih. Napominjem, da ne listate i ne tražite, da se reklama za Clearblue (za one koji možda ne znaju - jednostavan test za dokazivanje trudnoće) nalazi točno iza dva teksta s naslovima "Dragi, dodirni me tu, i tu ... i opet" te "Ledene igre koje vas neće ohladiti", koji, usput budi rečeno, spadaju u rubriku Seks, ljubav, strast.

Supertest imena Je li vam sreća privlačna? sam za sebe govori o delikatnosti teme. Uistinu je diskutabilno pitati ljude vole li sreću, budući da ima stvarno puno ljudi koji vole i nesreću. Broje se u milijunima.

Seks se spominje jedno 1000 puta i to u raznim možebitnim situacijama i kontekstima - sa uputama za one koji su u vezi, onda za one koji će to raditi sa strancima, tu je i seks preko žice te najzad imamo savjete što je seksi, tko je seksi, kako biti seksi i kako postati seksi. Jako seksi, sve to skupa. Ako vam ni to nije dosta, tu je i naslov Kako upecati Georgea Clooneya. Pa koja, molim vas, to ne bi htjela?

Onda, tu je i prilog-knjižica Make-up po mjeri by James Kaliardos. Baš fora, spadam u tipove Penelope Cruz i Eve Longoria pa sva tresem od neizvjesnosti dok se ne našminkam poput njih i dok ne dobijem latino look i/ili vatrenu osobnost. Možda i vas čeka isto, ako pak ne spadate u neku drugu kategoriju - osobe koja zrači, sofisticirane žene, žene koja zrači pozitivnom energijom ili žene naglašene senzualnosti.

I svakako, za sve vas ženskoga spola, tu je i dva puta diskretno umetnut diskretni Discreet s još jednim pregenijalnim testom, za odabir odgovarajućeg mirisa koji će biti u ženskim gaćicama. Valjda i tu svaka imamo svoj mirisni faktor.

I ja sam radila test. Svoj test. Planirani zadatak bio je njime pokazati koliko vrijedi biti cosmo. Vrijedi skoro svake lipe. Kažem skoro. Jedino što fali je Žuži Jelinek. Image Hosted by ImageShack.us


p.s. Svaka pomisao da je ovo šarenilo boja slučajno, pogrešna je. Image Hosted by ImageShack.us

- 10:20 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (42) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"