15.04.2006., subota

Plavi cvjetići

Image Hosted by ImageShack.us Osjećam se kao mamino dijete. I jesam, hvala Bogu, mamino dijete. Iako ponekad imamo nesuglasica, što završi koji put i oštrijim riječima, većinom se od nje sva raspekmezim. Nekad mi je dosta da ju samo pogledam.

Neki dan došla mi je u sobu i donijela dar za Uskrs. Ne, nisam za neko darivanje u ove dane, ali nije to baš bilo koji dar, to je kuhinjska krpa. Kaže ona da je to dota. Image Hosted by ImageShack.us Pritisak sredine je evidentan. Image Hosted by ImageShack.us No, da se vratim na temu. Od te krpe koju gledate na slici (nije mi se dalo peglati ju samo za ovu prigodu Image Hosted by ImageShack.us), a koja mislim ne košta više od 5-10 kn sva me neka toplina obuzela. Spoj pilića, sunca, plavih cvjetića i pomisao da je to od mame ... ne mogu vam riječima opisati.

Uskrs ... vozeći se neki dan u busu i razmišljajući što ću prigodom tog posebnog dana podijeliti s vama, prvo mi je na pamet palo ono što on predstavlja za mene - ljubav i nadu. Isus je došao da nam pokaže postojanje ljubavi i nade, umro je i nakon toga uskrsnuo iz istoga razloga.

Ne bih da ikad posumnjate u njihovo postojanje. Uz njih život uvijek ima smisla. I uvijek je lijep da ljepši ne može biti.

Sretan i blagoslovljen Uskrs vama i vašim najbližima.

- 10:57 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (51) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"