09.08.2005., utorak

Danas grizem

Image Hosted by ImageShack.us Krenut ću od pretpostavke da ste u ovom slučaju veći sretnici od mene. A to znači da ako baš niste stomatolog, vjerovatno znate puno manje pojmova vezanih za tu struku od mene. Znači također i da su vam zubi zadavali manje boli.

Moja priča o zubima počinje poprilično davno. Vjerovatno još onda kada mene i brata roditelji nisu malo žešće «tjerali» prati zube. Već tada je krenulo loše, iako da je bila riječ o kvalitetnim zubima i dobroj genetici, ni to ne bi bio razlog za tolike karijese. Nadalje, iako sam bila prilično hrabra curica, ne baš ljubazna zubarica i gotovo aždaja-sestra sa smrdljivim cigareta-prstima brzo su me otjerale iz ordinacije. Godinama nisam išla zubaru, a zubi su pri tome lagano, ili i brže, propadali. I boljeli pri tome.

U nekoj dobi ipak mi je proradila svijest da moram nešto učiniti i uspjela sam naći dobru zubaricu kojoj je trebalo poprilično mjeseci rada da sve to sredi. Da, od tada sam naučila što znači umrtvljivanje živca, iglice od kojih vidite zvijezde punjenje kanala, revizija punjenja, granulom, resekcija. Pa ako nekoga silno zanima laičko tumačenje, neka pita slobodno. Image Hosted by ImageShack.us

Naravno da od tada održavam zube koliko mogu, ali uspkrkos tome, kvarljivi su i jednostavno se gotovo periodički pojavi neki novi problem, sada ipak manji. Doduše, nekome možda veći, ali prag boli mi je popriličan, čak i kada mladi nadobudni student izvježbava na mojim zubima. Nisam, istina, otkrila «savršenu» pastu za zube. Iskreno, ne vjerujem da i postoje neke posebno dobre od ovih koje su kod nas na tržištu. Koristim i zubni konac, ali opet ... sjetim se svojih predaka koji zube i nisu prali, a mogli su mendulu razbiti njima. I to u ne baš mlađoj dobi.

Druga strana priče o zubima je estetika. E, i tu se nadam da ste veći sretnici od mene. Jer, zubi su mi uvijek bili blago rečeno nesnježnobijeli. K tome, kad je zub «mrtav», potamni. A ako je riječ o prednjima, možete misliti kako to može krasno izgledati. Jedino dobro je da se po tom pitanju stvari mogu poboljšati i to znatno. Dakako, samo ako imate dovoljno novaca. Tako sam nakon što sam sama počela zarađivati kune krenula u uređivanje zuba do lijepog osmijeha. Ovo «lijepog» znači da se isplatila svaka lipa, jer nasmijati se od uha do uha ne misleći o tome je nešto što može razumijeti samo netko tko je isto to prošao.

Možda radi toga što sam sama imala toliko problema, uvijek sam na drugima primjećivala lijepe zube. I na ženama i na muškarcima. Na muškarcima posebno, jer lijepom šarmantnom osmijehu teško mogu odoljeti. Recimo, ovome sa slike i osmijeh bi bio dovoljan. Iako, od viška glava ne boli. Image Hosted by ImageShack.us

p.s. Naslov je bio samo figurativan, ipak ne grrrrrrizem. Image Hosted by ImageShack.us

- 20:57 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (38) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"