21.04.2005., četvrtak

"Notting Hill"

Gledala sam jučer «Notting Hill». Opet. Morala sam prije ili poslije napisati post koji govori o onome po čemu mi se blog zove tako kako se zove. Iako nemam blage veze kako su prevoditelji uspjeli dio Londona prevesti kao «Ja u ljubav vjerujem».
Prvo, ajde fino uključite zvučnike , jer meni je pjesma «She» iz tog filma tako lijepa i srcelomljiva, a sigurna sam da će se naći bar još neki romantik koji misli isto kao i ja. Trajat će taman koliko vam treba za čitanje, i pisanje vašeg cijenjenog mišljenja. Image Hosted by ImageShack.us

I inače, među ostalima, volim ljubavne romantične filmove. Imam ih nekoliko koji me uvijek raznježe više od ostalih. Ovaj je svakako jedan od njih. Ne zato, jer podsjeća na ljubavnu bajku, nego jer je nabijen i nekim drugim emocijama, a baš sve su prikazane na tako topao i ljudski način. A i Julia Roberts daje posebnu draž filmu, koju rado gledam u svakom filmu, iako ne potcjenjujem ni ulogu Hugha Granta.

Prije svega, to je spoj naizgled nespojivoga. Ona je Anna, svjetski poznata glumica koja zarađuje milione. On je William, anonimni prodavač u knjižari s putopisnim knjigama. Koji jedva spaja kraj s krajem. U filmu je tolika različitost spojiva. U realnosti, možda ta i ne tako često, ali neke druge sigurno da. A i mnogi od vas, sigurna sam, mogli bi o tome posvjedočiti.

Također mi se sviđa humorističan način na koji su prikazani karakteri nekih likova i njihovi odnosi. Na primjer, odnos dva prijatelja koji žive zajedno, jednoga Romantičara i drugoga Otkačenjaka koji je kao da je pao s Marsa. Na pitanje postavljeno Romantičaru, koju majicu obući na spoj, da li onu na kojoj na prednjoj strani piše:
«Volim krv» sa nekim ne baš lijepim crvenim motivima, ili
drugu koju mi je teško prevesti
«Get it here», a ispod strelica prema dole,
ili treću
«Ti si najljepša žena na svijetu».
Uz savjet Romantičara Williama izabire ovu zadnju, no prije nego Romantični vidi da na leđima iste piše «Fancy a Fuck».
Prijevod vjerujem, ne treba. Image Hosted by ImageShack.us

Sviđa mi se i način na koji je prikazana ljudska ranjivost, od koje baš nitko nije izuzet. Nije to ni lijepa Anna koja ima strah da će jedan dan izgubiti mladost i ljepotu, a time će nestati i njena glumačka slava. Nije izuzet ni William kao ne baš sretan u ljubavi, kojega ono malo žena što je volio, redovito ostavlja. Nije izuzeta ni Williamova prijateljica Bella koja je od pada po stepenicama postala nepokretna, u kolicima je i ne može imati djecu. Nije izuzeta ni Williamova sestra, pomalo nezadovoljna zaradom i izgledom.

Zato mi je film dojamljiv. Svatko tamo može pronaći sebe, ponegdje i ponekad. A možda i češće. Zato, ako ga još niste pogledali, pogledajte. Ako imate i Nekoga, mislim da ćete uz malo tišine, a možda i uz čašu vina, imati jednu lijepu romantičnu večer.

_______________

p.s. HVALA Styleru koji mi je pomogao da čujete ovu lijepu pjesmu.

- 22:12 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (30) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"