13.04.2005., srijeda

Romantika u Japanu

Čitam danas o Svjetskoj izložbi EXPO 2005 u Japanu. Podržavam sudjelovanje Hrvatske na toj izložbi na kojoj se mogu promovirati mnoge hrvatske ljepote i vrijednosti. Slovenija i Mađarska, primjerice, uopće ne sudjeluju na toj izložbi, a skandinavske zemlje Finska, Švedska, Norveška, Danska i Island imaju zajednički paviljon, što zapravo govori da to nije samo promocija, nego i određeni i nemali trošak. No, dobro, pretpostavimo da smo mi ipak pametniji od njih i da će se Hrvatskoj vratiti tih 30 milijuna kuna koje je uložila. U višestrukim razmjerima.

No, danas sam mislila spomenuti i još nešto vezano za tu tematiku. Naime, organizator je osigurao troškove putovanja i boravka za dvije osobe. No, naša draga Vlada uočila je da Japanci nisu dovoljno racionalni i da mi moramo poslati ravno pa duplo brojnije izaslanstvo.

Ali dobro, ipak su objašnjenja i više nego suvisla:
- ministar Božo morao je otići jer to je kulturni događaj, a koji bi kulturni događaj mogao proći bez takvog gospodina?
- ministar Ivan također je morao ići jer to je od vitalnog značaja za hrvatsko gospodarstvo, i ne vidite li već galopirajući napredak na tom polju?
- ministrica Kolinda je ministrica vanjskih poslova i evropskih integracija i ima li bolje reklame za ostvarenje EU-sna?
- ministrica Jadranka je tamo kao voditeljica izaslanstva, jer više je nego jasno da oni ne bi znali doći do tamo bez Jadranke. Ona će im biti voditeljica puta, stjuardesa u avionu, odvest će ih u sobe, i tako... Image Hosted by ImageShack.us

Iako malo sam žalosna Image Hosted by ImageShack.us, jer mislim da su zapravo trebali ići svi:
- Ministar Ivica pokazao bi Japancima kako mi podučavamo,
- Ministrica Vesnica pokazala bi Japancima kakvo zapravo pravosuđe treba izgledati,
- Ministrica Dropulićka rekla bi Japancima kako treba čistiti okoliš,
- Ministar Bersilav objasnio bi Japancima kako se postaje vojska po NATO-standardima (ne zamjerite što koristim rječnik gospodina predsjednika Stjepana, ali impresioniranost njime rijetko me ostavlja ravnodušnom) ... itd... joj, skoro sam zaboravila...
- Ministar Čobanković – imaju li Japanci većeg seljačkog čob ... čovjeka?

Oplakujete li i vi sa mnom? Image Hosted by ImageShack.us

Ako da, nemojte, ipak je bolje ovako, 2 zgodne dame, 2 naočita gospodina ... jedno ugodno druženje u malom društvu. Ko zna što se može dogoditi u Zemlji Izlazećeg Sunca. Image Hosted by ImageShack.us

______________________

p.s. Nezaboravni, HVALA što si mi pomogao da se emotivno izrazim. Image Hosted by ImageShack.us

- 18:21 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (14) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"