25.02.2005., petak

Obećana zemlja


To je ona zemlja koju Hrvatska sanja. Cijela Hrvatska. Počevši od našeg Dragog Novoinauguriranog Rječitog Predsjednika, koji nam je dao naslutiti da ima puno snova. Nadalje, tu je i Karakterna Vlada na čelu s Velikim Ivicom. Čiju dosljednost gledamo iz dana u dan. Moram priznati da mi pomalo fali i Mali Ivica. Ne toliko ko muškarac, iako je to dosta teško za shvatiti, nego više kao vrhunski poznavatelj engleskog jezika. No, dajte, od Kumrovečke škole nije se moglo manje ni očekivati.


Znači, ako niste baš najbolje upućeni, ulaskom u Obećanu zemlju daruju nam se:

- puno bolji standard ... jer uvoza praktički i neće biti, sve ćemo izvoziti. To naravno podrazumijeva podizanje gospodarstva na takvu razinu da mislim da definitivno idemo ispred Švicarske. Zagarantirano je zapošljavanje barem 400.000 radnih mjesta (poveži sa zadnjom točkom kasnije), čime će Miss Pametovanja Vesna Pusić konačno doći na svoje,

- vrhunsko školstvo ... na kojem će nam pozavidjeti čak i fantastični Ameri. Struka će doći do izražaja, kako u školama, tako i u visokoj naobrazbi. Tako će npr. bogati studenti (ne od tata tajkuna, nego radi 1. točke) cirkulirati Evropom i slušati jedan kolegij (Kuharstvo) u Parizu, drugi u Beču (Kultura), treći u Milanu (Visoka moda) i tako će upoznati Evropu. Ako student bude htio putovati 3 godine, bit će Prvostupnik Evropologije. Za još 2 bit će Magistar Evropologije. Meni zvuči fascinantno,

- bratimljenje ... sa svima onima koji će skupa s nama u istu tu Obećanu zemlju. Jer, taj ulazak zahtjeva grupiranje bratskih plemena. Tako je puno veća efikasnost savršenog ulaska. Naime, znate i sami da je bolje krenuti na put u društvu, nego sam samcat. To ne će nas naravno toliko zbližiti da će ljubav biti vječna. Pravo bratstvo i jedinstvo,

- demokracija ... onakvu kakvu ima sav zapadni svijet. To vam je ono kad se svi jako vole, kad se svi poštuju i kad svi rade što god hoće. Zapravo ispunjenje svake želje. Mislim da nam je s time zagarantirana i demografska obnova. Jer, toliko ljubavi ne može ne uroditi plodom,

- ljetnja druženja ... po našim krasnim otocima i na našoj obali. Ali neće više biti potrebno naše bavljenje turizmom. Jer, mi ćemo biti gosti. Evropejci će služiti nas u njihovim hotelima i apartmanima. Mmmmm, nije li to milina?

- JAKO JAKO puno sjedenja po kafićima, zapravo cijelo radno vrijeme + ostatak dana ... jer kakav bi bio život u Hrvatskoj da nam to ne omogući. To podrazumijeva jako puno šminkica, visokih petica, torbica, još više dobrih auta (opet sve zbog 1. točke) i jako puno rasne ljepote. Jer, znate da smo mi Hrvatice prekrasne žene. Pogledajte samo moju sliku i sve vam je jasno ... I shvaćate li koliki će to promet biti u kafićima? Ogromna zarada, OGROMNA.


No, nakon ove obećavajuće male edukacije jasno vam je da je riječ o ... ma znate. Probajte izgovorit te čarobne riječi – Evropska unija. E, ajmo sad još jednom glasno. Ne znam za vas, ali ja kad samo pomislim na nju, love me neki trnci. Znate, oni ... skoro ko neki drugi trnci, ili ... ma znate siiigurno :)))


Od brojnih darova koji nas čekaju nešto mi je sigurno i promaklo. E, zato imam VAS. :)))

- 22:18 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (23) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"