< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

prosudite sami...

Ja sam jedna cura s Lošinja, imam 11 godina.

Volimcerek
-svoje prijateljice: Ivonu, Miu, Taru, Mariju, Emili, Ivu,.............
-Shakiru
-rozu, bijelu i crnu boju
-svog psa
-svoje sestre
-škampe
-lubenicu
-jagode
-coctu
...

Ne volimmad:
-umišljene ljude
-školu
-učit, pisat zadaću
-Tokio Hotel
-špinat
-neke učitelje
...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 21.11.2008.

...............ŠKOLA..................

škola je već odavno počela..............mrzim je.....burninmad.........a ko ne..........
povijest će mi najvjerojatnije biti 3 pitala me 2 puta. prvi put sam dobila 2, a drugi put dvije jedinice...................headbang to mi je najgori predmet.........bang........opet sam pjevala na mićima...........kao što sam i rekla u jednom od posteva sa best frendicom Tarom........Pjevale smo Lucky od Britney Spears.smijeh....Prošle smosmijeh..........Danas smo pisali test iz hrvatskog. Ma nema ničeg lakšeg. imam 1 ili 2 netočna odgovora. Mislim da ću dobiti 5.U školi su me dečki prozvali Šanić jer misle da sam se ja zaljubila u tog dečka. Na hodniku sam sa svojom frendicom pričala i rekla sam Tvoj Šanić, a taman je tamo bio moj frend iz razreda i mislio da sam rekla Moj Šanić pa su me svi počeli zezat...ono u šali. meni to baš i ne smeta. ma briga mebeljko ih šljivibeljbeljbeljbeljbeljbelj...... I tako...... ciaowavemahwavemah!!!!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.