|
Plesni studio Pegaz
30.09.2006., subota
Generalturistov pametan ulog
Mediji se ustručavaju spomenuti komercijalne sponzore bez kojih ničega ne bi ni bilo,
konstatirale su Larisa Lipovac i Tamara Curić predstavljajući program Platforme mladih
koreografa (od 8. do 15.10.).
Baš u inat toj perverznoj praksi da kojekakvi uredi, ministarstva ili turističke zajednice
za katkad zaista minijaturan donatorski ulog osiguravaju predimenzioniranu medijsku
prisutnost, odlučili smo ravno u naslov staviti ime Generalturista.
Ta privatna tvrtka u PMK je uložila više od Ministarstva i Grada zajedno, prepoznajući
važnost podržavanja kulture i dokazujući žalosnu činjenicu da zemlja bez plesne
akademije jednu vrijednu edukativno-prezentacijsku manifestaciju može financirati na
kapaljku.
Osim mladih hrvatskih koreografa te koreografija s platformi iz zemalja partnera,
7. PMK donosi i dvije premijere:
"Couple-like" Keren Levi i Ugoa Dehaesa te
"Victoria Becham ima migrenu" Mirjane Krajač.
Kupus.net
|
29.09.2006., petak
Predavanje
Bojana Cvejić: Metodologije u suvremenom plesu
vrijeme: 2.10.2006., 16,00 sati
mjesto: Zagreb; MM centar, Savska 25
organizator: EkSperimentalna slobodna scena / Kultura promjene SC-a
url: http://www.sczg.hr/
U ponedjeljak, 2. listopada, u MM centru u Zagrebu, u 16 sati počinje predavanje Bojane Cvejić 'Metodologije u suvremenom plesu'. Predavanje je organizirano u sklopu projekta Collegii Saltati koji se bavi teorijom izvedbenih umjetnosti.
'Collegii Saltati su pilot projekt EkSperimentalne slobodne scene za 2006.godinu, usmjeren na teoriju izvedbenih umjetnosti i poziciju iste u suvremenim koreografskim praksama i svakodnevnom radu plesnih, izvedbenih umjetnika. Oblikovani kao petodnevna share-in teorijska radionica, jednodnevno predavanje ili autorska prezentacija pozvanih teoretičara suvremenog plesa, plesnih dramaturga te izvedbenih umjetnika i kolektiva čiji se rad dotiče definiranih teorijskih i konceptualnih pozicija, utjecaja i fenomena, Collegii Saltati će se formirati prvenstveno kao edukativna platforma za prezentaciju i razmjenu teorijskog znanja i alata, ispitujući arbitrarnost, fleksibilnost i transformativnost suvremenih plesnih i umjetničkih teorija i praksi, njihovu primjenu u aktualnom plesnom, koreografskom radu te utjecaj na suvremenu plesnu produkciju.' EkS scena
'U kojim kategorijama možemo sagledati poetiku i dramaturgiju evropskog suvremenog plesa i izvedbe ('performance' u najširem smislu) danas? Radeći kao dramaturg u plesu i predavač teorije studentima plesa, pokušala sam da klasificiram, definiram i proizvedem metode, postupke, operacije, dispozitive izvedbe, okvire gledateljstva i dr. kategorije u kojima mislimo, pravimo i često također tumačimo ples. Izlaganje ovih uvida bit će praćeno primjerima iz suvremene produkcije i obraća se pre svega plesačima, koreografima, dramaturzima, redateljima, kao i svim drugim koji su zainteresirani za praksu suvremenog plesa i izvedbe.' Bojana Cvejić
muzikologinja, teoretičarka umjetnosti i izvođač
|
28.09.2006., četvrtak
Plesna radionica - 2.
Najavljujemo radionicu Jorge Vasqueza u sklopu prve faze projekta kojeg pripremamo za 2008.g. Koprodukcija Plesnog Centa TALA i Američkih koreografa Jorgea Vasqueza (NY) i Stevena Ianconea (San Francisco) rezultirat će predstavom krajem 2008.g.
ŠTO: jazz/ funky
KADA:
9 -13.10. 15h - 16:30h - početna grupa
9 -13.10. 17h - 18:30h - napredna grupa
GDJE:
Plesni centar TALA
Savska 166/I kat
CIJENA: 350 Kn
Broj učesnika je ograničen.
Prijavite se putem dolje navedenih mailova ili telefona.
Na zahtjev pedagoga oformili smo dvije grupe početnu i naprednu.
Molimo Vas da u prijavi OBAVEZNO napomenete grupu.
larisa@tala.hr
tamara@tala.hr
Sve dodatne informacije:
091-6555114 / 091-6555137
Plesni centar TALA
Ukoliko odlučite pohađati obje radionice (Keren Levi & Jorge Vasquez) imate popust.
CIJENA: 600 Kn
Jorge Vasquez
Besides being personal involved in dance shows as a dancer, a part he is very successful at, he soon specializes in pedagogical work using experience attained during his education and professional work. Jazz dance has, for him, taken on a completely new dimension. He presents it to his students in a very poetic and emotional manner, with demanding technical elements. Combination of music and movement reach a perfect harmony.
As a jazz dance pedagogue he has worked at many respectable schools and dance academies (Alvin Ailey American Dance Center...1996, Steps 74th...1985/1996, David Howard's Dance Studio...1983,Tokyo, Japan - Broadway Dance Center.1984 -2001, Tokyo, Japan - Professional Dance Center...1991 – 1996, Amsterdam, Holland - Amsterdam Dance Center...1993 – 2003, Amsterdam, Holland - The Theatre School, (Guest Teacher)...1993/1996, Rotterdam, Holland - Rotterdam Dance Academy , (Guest Teacher) ...1993/1994/1998, Brugge, Belgium - Vlaamse Dance Academy 1992 - 1994,Monpellier, France - Summer Dance Workshop, assistant to Fred Benjamin...1991,Cologne, Germany - Cologne Dance Center, 1993 -1994, Jerusalem, Israel - The Jerusalem Rubin Academy of Music and Dance...1996, Zurich, Switzerland - Colombo Dance Factory - International Summer Kurse '98-'02, Costa Rica - Alegria - Center for Body and Soul - 1999-2003, Seoul, Korea- JMR Dance Co. – 2001, Austria, Innsbruck - Summer Dance Festival 2000-2003…
As a dancer he took part in numerous productions ( “Gaudi” Das Musical , Germany, "Madley Amsterdam", Holland, "Move!" Holland, "Ik: Jan Cremer" de Rock Opera, Holland, "Street Heat" (Dancer) Off Broadway Production, original company, N.Y. USA, "West Side Story" , Hartford Stage Company, Hartford Stage Company, "On the Town" "Ohad Naharin and Dancers" NYC, USA, "Fred Benjamin Dance Company" NYC, USA, and at the moment he is a part of
Printz Dance Project in San Francisco.
|
Plesna radionice - 1.
U sklopu ovogodišnje Platforme mladih koreografa Keren Levi održat će otvorenu audiciju kroz 4 dana radionice selektirat će plesače / izvođače za slijedeći projekt - produkcija PC TALA (premijera veljača/ožujak 2007).
ŠTO: suvremeni ples i kompozicija
KADA:
10.10. 10-14 sati
11.10. 10-14 sati
13.10. 10-14 sati
14.10. 10-14 sati
GDJE:
Zagrebačko kazalište mladih,
Teslina 7, Dvorana POLY
CIJENA: 350 Kn
Broj učesnika je ograničen.
Prijavite se putem dolje navedenih mailova ili telefona.
Uz prijavu OBAVEZNO priložite ili dostavite
ŽIVOTOPIS ( po mogućnosti na engleskom ),
Koreografkinja će vršiti selekciju polaznika na osnovu istog.
larisa@tala.hr
tamara@tala.hr
Sve dodatne informacije:
091-6555114 / 091-6555137
Keren Levi
Keren Levi was born in Haifa, Israel in 1972 and was raised in Kibbutz Parod in the Galil (north region). Sheworked in Israel with Kibbutz Dance Company and Batsheva Ensemble (artistic director, Ohad Naharin). Since moving to Europe in 1996 she has been dancing in various projects such as with Philippe Blanchard (SW), Clair Russ Ensemble (UK), Leine & Roebana, Hendler & Elshout, Joaquim Sabate, Club Guy & Roni (NL) and 2nd Nature Co. (AUS).
Keren is a regular guest teacher at AHK (both for SNDO and MTD) and at Fontys Dance Academy (Tilburg) and Salzburg Experimental Academy for Dance (SEAD). She also been invited to give professional training at HJS Amsterdam, Charleroi/Danses (Belgium),Ultima Vez (Brussels), Sasha Woltz (Berlin),Impulstanz (Vienna), CODA festival (Oslo) and Kalamata Dance Festival (Greece) among others.
In 1997 Keren received her first commission in The Netherlands from Dans Werk Plaats Amsterdam (DWA) to make Map, a solo piece. This was followed in 1998 with a commission from CaDans Festival to make the duet No Thought – No Form with Alfredo Fernandez. In 1999 Keren made the trio Commercial Break (DWA in co-production with Grand Theatre, Groningen) that was shown in Aerodance (Julidans Festival 1999).
In the end of 2000 Keren worked in Danceataliers, Rotterdam on the research Gravel (for 3 dancers and 3 musicians of new-jazz band ‘so horse’) that was performed later in Grand Theatre and in Cement Festival 2001. In that year she received her first subsidy from AFK together with Sanna Myllylahti for the double-bill performance En Nu Dit Hier where she made Nanoseconds (sextet) in collaboration with composer Tom Parkinson (UK/NL). This project was produced by Korzo Theatre, Den Haag and toured The Netherlands.
In 2002 Grand Theatre commissioned her to make The Bottom Line, a solo piece in collaboration with Sam Louwyck (BE) that was presented in Nordenzone Festival 2003, Melkweg Theatre Amsterdam and lately in CODA Festival, Oslo and in Milan.
In 2003 Keren worked on two studio projects: One-Minute-Solo (DWA/AFK and FAPK) and Ostriches (Dansateliers) a short duet made for Adva Zakai and Sarah van Lamsweerde.
One-Minute-Solo was a research in collaboration with filmmaker Ester Eva-Damen (NL) and composer Tom Parkinson about choreography and Haiku. This research was a study for Territory (AFK/ DWA/ Grand Theatre/ Monty Antwerp), Keren’s firs full-length evening piece which was premiered in November 2004 in Melkweg Theatre and is about to tour The Netherlands this autumn by invitation from the Nieuw Theatre Maker Series.
Territory continued the ongoing collaboration with Tom Parkinson and had kick-start an exchange with media artist Tammuz Binshtok (IL/NL).
This collaboration has continued with Faceless (FAPK/DWA/Grand Theatre), a new evening piece due to premiere in ‘Something Row’ Festival in February 2006.
During the winter of 2005 Keren has started a dialogue with Flemish choreographer Ugo Dehaes. This dialogue took shape this summer with Nothing, a two weeks research hosted by Monty where Ugo and Keren have developed the concept of couple-like, the duet the two are about to make next summer in co-production between Kwaad Bloed (BE) and DWA.
|
27.09.2006., srijeda
'Angels of Suđerac'
vrijeme: 27/28/29. i 30.9.2006., 20,00 sati
mjesto: Zagreb; SC, Teatar &TD, Savska Cesta 25
url: http://www.sczg.hr/
Premijera plesne predstave 'Angels of Suđerac', nastale u koprodukciji američke koreografkinje Kate Foley i Kulture Promjene SC-a, organizira se 27. rujna s početkom u 20 sati u Teatru &TD.
'Putovanje i upoznavanje s naslijeđenom zemljom na kojoj je smješteno groblje u Janjini na Pelješcu, rodnom selu njezina djeda, inspirirali su američku koreografkinju Kate Foley za ovu suvremenu plesnu predstavu.
Odlučila je kreirati predstavu o oživljavanju drevnog plesnog kulta koji ima snagu skidanja uroka, kulta koji je rasprostranjen kao američki televizijski plesni spektakli koje je gledala kao dijete šezdesetih i sedamdesetih, katarzičan kao hipnotički ples dok genijalan DJ pušta glazbu i misteriozan kao vrh brda pretkršćanskog groblja na Pelješcu.
U predstavi se klupski ples miješa se s izmišljenim arhaičnim narodnim plesnim motivima. Ispreplitanje dokumentacije iz 17 st. o suđenju vješticama na kojem su svjedočile vilenice (pučki kult vila) iz Janjine, autobiografskih materijala i iskustva američke plesne pop kulture, 'Angels of Suđerac' priča je američke imigrantice dovedena do samog ruba.' Kultura Promjene SC-a
|
26.09.2006., utorak
Jazz dance
Jazz dance je modernija tehnika proizašla iz klasičnog baleta, kao uostalom i sve modernije plesne tehnike. Bazira se na baletnoj tehnici koja je nadopunjena opuštenijim plesnim elementima, odnosno slobodnijim pokretima. Pozicije nogu u jazzu su malo zatvorenije nego u baletu zbog čega je opterećenje bokovima za nijansu manje, ili potpuno zatovrene. No kod rekreativnih plesača baleta se ni ne zahtijeva potpuna otvorenost, već otvorenost u granicama mogućnosti pojedinca.
Otvorenost znači rotacijsku sposobnost bokova kako bi se dobio položaj nogu u kojem pete stoje jedna nasuprot druge, a prsti su otvoreni prema van.
Balet ima strože forme, dok je u jazzu dopušten veći stupanj stilske opuštenosti. Za jazz dance su također karakteristične izolacije u kojima se tijelo dijeli na dijelove, od kojih svaki dio radi svoj pokret, izoliran jedan od drugog. Balet se pleše na klasičnu muziku, a jazz dance na pop ili bilo koju drugu muziku. Kao i u baletu i društvenim plesovima, jazz dance se pleše i u paru, uključujući i podrške, a ne samo solo ili grupno.
Sadržaj
1 Osnovne vrste jazz dancea
1.1 Lirski jazz
1.2 Street jazz
1.3 Musical comedy jazz
1.4 MTV jazz
2 Povijest Jazz dancea
Osnovne vrste jazz dancea
Lirski jazzčuva u sebi pravilne linije tijela i pokreta
pokreti su fluidni i mekani
koristi puno baletnih elemenata
zove se još i mekani jazz
možemo ga vidjeti u filmovima poput West side story, Fame, Stayin' alive, Flashdance
Street jazz
noviji smjer jazz tehnike
uključuje energične i oštre izolacije i sinkopirani rad nogu
obično se izvodi na rock glazbu i na oštrije, energičnije pop ritmove
zastupljenost baletne tehnike je velika
zove se još i tvrdi jazz
može se vidjeti u filmu Center stage
Musical comedy jazz
teatralni jazz koji se izvodi u svim plesnim mjuziklima
za taj stil je karakteristično da pokreti naglašeno prate tijek priče komada u kojem se izvode
često se koriste rekviziti kao što su šeširi, štapovi, stolice i sl., a kostimi su blještavi i upadljivi
može ga se vidjeti u filmovima Annie, Cabaret, All that jazz, Chorus line
MTV jazz
najnoviji smjer tehnike koji je zastupljen u spotovima pjevača kao što su Justin Timberlake, Britney Spears, Christina Aguilera, Missy Elliot, Jennifer Lopez
nastao je u svrhu povećanja kvalitete scenskih nastupa pjevača
karakterizira ga oštrina i odsječenost pokreta
baletna tehnika je ovdje vrlo malo zastupljena, jer se bazira na oštrim, brzim i energičnim izolacijama i okretima tijela
Povijest Jazz dancea
Završetkom prvog svjetskog rata dolazi do društvene revolucije koja odbija običaje i vrijednosti prijašnjih generacija i čiji je moto bio živjeti život do kraja. Ples sada postaje manje formalan, a muzika koja izbija u prvi plan je jazz.
Jazz je muzika crnaca koji su europsku muziku obogatili afričkim ritmovima. Sama riječ u njihovom slengu znači «sex». Nastao je kao kontrast tradicionalnoj muzici, a sadrži u sebi ritmičke sekcije baseva, bubnjeva, trombona, klarineta i sl. Za njega su karakteristične sinkope, a svaki dobar jazz mora u sebi prezentirati i swing. Jedni od prvih plesova koji su se plesali na jazz su bili charleston, step i foxtrot.
Miješanjem baleta i gore navedenih plesova, formirao se stil plesa koji se prvo zvao "stage dancing", a kasnije je bio primenovan u naziv "jazz dance". Jazz je uglavnom bio muški ples s nešto žena, da bi kasnije postao jednako zastupljen i muškarcima i ženama.
Glavna karakteristika jazz dancea su izolacije u kojima se tijelo dijeli na dijelove, od kojih svaki dio radi svoj pokret izoliran jedan od drugog. Ta "aritmičnost / asimetričnost" je ujedno i karakteristika jazz muzike.
Danas se jazz dance izvodi na sve vrste glazbe.
Tako to objašnjava Wikipedia
|
22.09.2006., petak
'Fire of Anatolia' u Zagrebu
Jedna od najvećih svjetskih plesnih trupa, Fire of Anatolia, održat će svoj prvi nastup u Hrvatskoj 18. listopada u Velikoj dvorani zagrebačkog Doma sportova.
"Ples je predaja Dionizu", tako je barem tu drevnu umjetnost definirala Isadora Duncan. Suvremeni turski zaljubljenici ekspresije tijela predvođeni Mustafom Erdoganom otišli su još dalje u prebogatu povijest svoje domovine. Iz ostataka u prostranstvima današnje Anatolije, kolijevke civilizacije položene istočno od Bospora, između Crnog mora i Mediterana, iščitali su povijest plesa još od prve vatre koju je zapalio Zoroastar, preko Grčke i Aleksandra do uzdizanja velikih turskih plemena i osvajača. Ono što je još puno bitnije od materijalnih ostataka, oni su ritam drevnih plesova osjetili u sebi. Folkor živo čuva davno zaboravljene stvari, osvješćuje u ljudima ono iskonsko, porive koje nosimo kroz tisućljeća i ispoljujemo pokretima i simbolima.
Fire of Anatolia spojila je u sebi folklorne plesove Azije, Egeja, Mediterana i Balkana, jer prostor te prelijepe turske pokrajine stoljećima predstavlja most, susret ali i bojno polje svjetova i kultura. Trupu je 1999. nakon mnogo godina rada i istraživanja osnovao Mustafa Erdogan, pod imenom "Sultans of the Dance". Nakon godinu i pol vježbe i priprema prva predstava održana je 3. svibnja 2001., a na prvu turneju izvan Turske, sad već pod imenom Fire of Anatolia, krenuli su 2002. Do danas je ples turskih plesača koji oživljavaju sve ono što je Anatolija bila i jest u svijetu vidjelo preko 10 milijuna ljudi.
Ulaznice u pretprodaji od 1. rujna po cijeni od 170, 190, 210 i VIP 280 kuna potražite u CD shopovima: Croatia Records, Aquarius, Dancing Bear, Dallas, Free Bird; u Integralu (pothodnik) te u sustavu Eventima.
Klikni - kupi ulaznicu
|
21.09.2006., četvrtak
Kelkope dance company
Vratimo se svojim korijenima i sa početnim entuzijazmom započnimo novu sezonu.
Pozivamo Vas na 1.OTVORENA VRATA u sezoni 06/07 pod nazivom
REAL JAZZ PARTY - 24.09.2006. - 13,30-15,00 - Savska 77 - XII.Gimnazija
Napomena:
Obavezan dolazak u kreaciji u kojoj bi ste željeli da Vas slikaju kao jazz plesača – upad 30,00 kn.
Otvorena vrata Kelkopa odvijaju se jedanput mjesečno.
Zamišljena su kao nedjeljna plesna druženja za sve ljubitelje plesa diljem Hrvatske
Dobro došli su svi ljudi dobre volje.
|
19.09.2006., utorak
Počelo je počelo!!!
Jučer su malene plesačice imale prvi sat ritmike u ovoj sezoni!
Veliko uzbuđenje, nove male prijateljice, teta Vedrana...
Biti će ovo lijepo druženje prepuno igre, plesa, muzike i pažljivo smišljenih pokreta malenih i onih većih plesačica.
Želim im puno veselja, i radosnih dolazaka u našu dvoranu!
Nataša
Plesni studio "Pegaz"
p.s. uskoro ću staviti slike malih ritmičarki!
|
16.09.2006., subota
"Kuća plesa"
Salon plesne obuće "Kuća plesa" u prvom tjednu (18.-23.9.2006.) svim kupcima poklanja 15% popusta na sve artikle u salonu.
U subotu 16. rujna 2006. u Savskoj 178 (blizu okretišta kod Savskog mosta) u 19 sati svoja vrata svim plesačicama i plesačima otvorit će salon plesne obuće "Kuća plesa", prvi salon takve vrste u Zagrebu. Svečano otvorenje bit će održano na otvorenome uz salsu koju će puštati DJ Josip.
Dođite pogledati što vam nudi "Kuća plesa" i očekujte dobru zabavu.
|
14.09.2006., četvrtak
Još ovaj tjedan-upisi u ovu plesnu godinu
S veseljem vas pozivamo i ove godine da nam se pridružite u plesu, vježbi, znoju, dobroj atmosferi i nastupima.
Predbilježbe novih i starih članova u novu plesnu sezonu traju od 04.09.-17.09.
Stare članove čeka mjesto koje trebaju potvrditi pozivom na broj mobitela, i ujedno saznati kojoj grupi sada pripadaju.
Novi članovi mogu se predbilježiti i dobiti sve informacije na
broj mob: 091/522-09-14
S veseljem vas očekujemo!
Početak rada studija je 18.09.2006.
Termine i cijene možete pogledati OVDJE
Popust od 10% imaju:
*djelatnici dječjeg vrtića Prečko i njihova djeca
*sestre (braća)
*majka i dijete
Popust od 20% imaju:
*tri polaznika iz uže obitelji (sestre i majka ili troje djece)
Pravo na izmjenu rasporeda zadržava
Plesni studio "Pegaz"
|
13.09.2006., srijeda
Treninzi suvremenog plesa i improvizacije
vrijeme: 13.9.2006. - 2.10.2006.
mjesto: Zagreb; Centar za kulturu i informacije Maksimir, Švarcova 18
organizator: Centar za kulturu i informacije Maksimir
url: http://www.maksimir.hr/
U Centru za kulturu i informacije Maksimir organiziraju se Treninzi suvremenog plesa i improvizacije, koji će se održavati ponedjeljkom i srijedom od 18 do 19.30 i od 19.30 do 21 sat. Treninge vode Sonja Pregrad i Zrinka Šimičić, a s radom se počinje u ponedjeljak 2. listopada.
Culturenet.hr
|
10.09.2006., nedjelja
Časopis "Kretanje"
HRVATSKI CENTAR ITI UNESCO
Poziva Vas na promociju časopisa za plesnu umjetnost Kretanja 5
&
Guide to Croatian Dance 2
U srijedu, 13. rujna 2006. u 12:00 sati
Dvorana Ville Arko, Basaričekova 24, Zagreb
Promotori: Iva Nerina Sibila, Maja Đurinović, Katja Šimunić i Željka Turčinović
|
01.09.2006., petak
Radionica u Splitu
Zadovoljstvo mi je što Vas mogu pozvati na radionicu suvremenog plesa koju će voditi mlada plesačica, koreografkinja, doktorica molekularne biologije, te začetnica Suvremene plesne scene u Splitu, Tihana Jovanić.
Nakon punih 5 godina, po prvi put ćemo imati prilike i sami osjetiti do kud je došao Tihanin istraživački rad unutar plesne umjetnosti koja je sama po sebi kompatibilna sa znanstvenim i istraživačkim radom.
Kao osobna asistentica Killine Cremone, Tihana je izgradila temelje prirodnosti pokreta, spontanosti i promišljanja uz i kroz plesnu umjetnost.
Zadnjih 5 godina, dok je usputno doktorirala molekularnu biologiju na Pasterovom sveučilištu u Parizu, radila je na istraživačkim projektima sa koreografima u Bordou i Parizu.
Trenutno radi na projektu koji će integrirati njen znanstveni i umjetnički rad.
Radionica će se održati na Maloj Sceni Doma mladih, Savska bb, Split
Od 01.- 03. Rujna u vremenu od 11.00- do 16.00
Svi ste dobro došli - sa i bez iskustva
Cijena radionice je 100.00 kn
Za HRAM
Sonja Jakovljev
021 482 492
091 502 8000
http://hram.bravehost.com/
|
|
|
|
Komentari ON/OFF
Ovo je izlog
Plesnog studija Pegaz
i svih članova, plesač i voditelja koji ga čine.
NASTUPI:
Hrvatski sabor kulture, Trešnjevačka plesna scena, Dani Silvije Hercigonje, Sajam plesa, Božićni Velesajam, Cest is'd best, Advent u srcu Zagreba, F=M...
Video Pegaz:
Youtube - PS. Pegaz
SLIKE s nastupa i iz dvorane
Pegaz-FACEBOOK
Treps - 5/2010.g.
U dvorani 2/2010.g.
Advent - 12/2009.g.
Velesajam - 12/2008.g.
Advent - 12/2008.g.
Jazz dvorana/2008.g.
Karlovac - 11/2008.g.
Ritmika - 11/2008.g.
Jazz - 11/2008.g.
Trešnja - 2008.g.
Treps 1 - 2008.g.
Treps 2 - 2008.g.
Pokazni satovi 2007.g.
Treps 1 - 2007.g.
Treps 2- 2007.g.
F=M - 2007.g.
Pokazni satovi - 2006.g.
Jazz 1 - 2006.g.
Ritmika - 2005.g.
"Cest is'd best" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
"TREPS" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
Ansambl - 2004.g.
Pridružite se našem stvaranju, bez obzira dali ste mali ili veliki. Svi koji volite ples, muziku i druženje, zaplešite i vježbajte s nama.
|
|