Brojke koje govore koliko vas je svratilo na ovaj blog!

GDJE SE NALAZIMO

MALA DVORANA
Osnovne škole "Nikola Tesla"
Matetićeva 67
PREČKO-ZAGREB



===========================
GRUPE:

RITMIKA
3-4 godine
5-6 godina
.............................................................
KIDS JAZZ DANCE
7-11 godina
..............................................................
JAZZ DANCE
11-13 godina
14-17 godina
18 i stariji
..............................................................
PLESNA REKREACIJA
za sve koji žele rekreativno
vježbati i plesati uz dobru
atmosferu, za svoju dušu.
OVO JE NEŠTO ZA VAS!
..............................................................


Informacije na:

098/260-986

091/522-0914


MAIL ADRESE:

plesni.studio.pegaz@hi.t-com.hr


BITNE INFORMACIJE



VODITELJI
* SANJA KOCON
* NATAŠA VILUPEK
* MILKA MATAVULJ

Plesni studio Pegaz

30.05.2004., nedjelja

Beba Dem

Dakle, svečano objavljujem da je obitelj Pegaz dobila novog malog člana!
Demijan se priključio plesnom studiju & bendu 16.04.2004. u 9:20 i već zna pjevat i svirat ko tata, i migat rukicama i nogicama na mamu!

- 09:20 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

29.05.2004., subota

Storija o meni iliti bila jednom jedna Nac

Neki me znaju, a neki ne. Pa eto, ko me nezna, ovo sam ja!
U plesnim vodama sam dosta dugo, čini mi se ko cijela vječnost. Ko pikula od 3 godine krenula sam na balet kod tete Hercigonje, pa na gimnastiku (u bivši "Partizan"), pa u osnovnu školu za balet i ritmiku "Malo kazalište Trešnjevka", sljedila je osnovna muzička škola "Josip Slavenski"- klavir i orgulje, a onda me 1987. godine vjetar odnio u jazz vode. Prošla sam sito i rešeto studija, nije bilo toga u koji ja nisam ušla u potrazi za svojim nekim viđenjem plesa. Kad tak čovjek traži, nagleda se svega, nauči i lošim i dobrim stvarima. Dobre pamtiš, loše pamtiš još bolje da se tebi ne ponove! Jedini studio u kojem sam ostala dugo je Plesni studio "Akcija" pod vodstvom Koni Kosanović, žene izuzetnog talenta koreografiranja, skidam kapu. Sa ekipom iz "Eškna" (čitaj ekšn) prošla sam i Cibonete, i svjetska prvenstva u Show dance-u, u formacijama i kao pojedinci i parovi, kao član Hrvatskog show dance saveza neznam niti koliko godina za redom. Usput aktivno sudjelovala u seminarima za voditelja programa ritmike i plesa 1994. godine, u organizaciji Ministarstva kulture i prosvjete zavoda za školstvo, završila seminar teorije i prakse dječjeg stvaralaštva–"Klub aktivnog stvaralaštva" '95-'96.g.-Ministarstva kulture i prosvjete odjela za školstvo, od 1996. godine položila za suca Show dance i street kategorije u Hrvatskom Show Dance Savezu
Onda: plesala u zabavnim emisijama "Sunce", "Bravo" i "Sedma noć", asistirala i koreografirala sam za scenske i televizijske nastupe, sudjelovala na mnogim plesnim revijama unutar i van Hrvatske.
Voditelj, koregoraf i pedagog sam od 1991. kad sam počela voditi moju prvu jazz grupu rekreativaca (studenti i srednjoškolci). Sad kad se sjetim, čini mi se da sam bila skoro pa najmlađa među njima-a vodila sam im treninge. :-) Nakon te godine počela sam i sa vrtičkim klincima, pa sa osnovnom školom i tako se širilo moje iskustvo sa svim generacijama i uzrastima. Nakon 10 godina vođenja "tuđih" grupa, odluka je pala i
2001. godine rodio se "Pegaz"!

Zadnje što sam otplesala je 2003. godine mjuzikl "Moulin Rouge" za vrijeme ljetne turneje po Istri u organizaciji nizozemske firme Cosmo Entertainment. Nakon toga odlučila sam stati i krenuti na nove generacije (i doma i u studiju).

Zahvaljujem svim pedagozima
Koni Kosanović, Snježana Lilek, Vlasta Kaurić, Silvija Hercigonja, Guy Perkov, Andrej Črepinko, Alan Gotal, Rajko Pavlić, Bojan Valentić, Branka i Darko Kolar, Mare Sesardić, Marija Ščekić, Zaga Živković, Zoja Radmilović, Jasminka Zajec, Gordan križaj, Maja Đurinović i drugi... koji su mi pomogli da budem ono što danas jesam i što su me naučili svemu što danas znam.
A učim još uvijek...

Ovo je u kratko...
ima pitanja? ;-p

- 12:01 - Pitanja-komentari? (1) - Printaj - #

28.05.2004., petak

Bond... naša varijanta-bijegunke

Jedna od onih koreografija u kojima nemoraš biti maneken da te se zapazi...
Šljakeri u dvorani!

- 23:45 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

Naša prva godina rada!

Dobra zezancija i čaga, nije bio problem dignuti se subotom ujutro nakon tulumarenja u petak, ili ne ići spavati uopće prije treninga! Ovo je snimka od 11.06.2002. godine, priprema za produkcija. Lude i otkačene... kako vrijeme leti.... ;-D

- 22:59 - Pitanja-komentari? (0) - Printaj - #

Dobro došli u novostvoreni link Plesnog Studija Pegaz!

napokon je došlo vrijeme da se i mi pojavimo na webu, istina tek se kreira stranica i imajte razumijevanja za "griješkice" i ine sitnice dok se ne sredi kako treba (umjetnik je u cajtnotu iz opravdanih razloga...).

- 22:59 - Pitanja-komentari? (14) - Printaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari ON/OFF
Ovo je izlog
Plesnog studija Pegaz
i svih članova, plesač i voditelja koji ga čine.

NASTUPI:
Hrvatski sabor kulture, Trešnjevačka plesna scena, Dani Silvije Hercigonje, Sajam plesa, Božićni Velesajam, Cest is'd best, Advent u srcu Zagreba, F=M...


Video Pegaz:
Youtube - PS. Pegaz

SLIKE s nastupa i iz dvorane
Pegaz-FACEBOOK
Treps - 5/2010.g.
U dvorani 2/2010.g.
Advent - 12/2009.g.
Velesajam - 12/2008.g.
Advent - 12/2008.g.
Jazz dvorana/2008.g.
Karlovac - 11/2008.g.
Ritmika - 11/2008.g.
Jazz - 11/2008.g.
Trešnja - 2008.g.
Treps 1 - 2008.g.
Treps 2 - 2008.g.
Pokazni satovi 2007.g.
Treps 1 - 2007.g.
Treps 2- 2007.g.
F=M - 2007.g.
Pokazni satovi - 2006.g.
Jazz 1 - 2006.g.
Ritmika - 2005.g.
"Cest is'd best" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
"TREPS" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
Ansambl - 2004.g.

Pridružite se našem stvaranju, bez obzira dali ste mali ili veliki. Svi koji volite ples, muziku i druženje, zaplešite i vježbajte s nama.