05

subota

srpanj

2008

upala sam..ouojeeee!!

eeeeeeeee ppl! Ovak upala sam!!!!!!sretancool A dobro to sam već i znala imala sam 9 bodova više,tak da al ipak..ma niš.Prvo sam išla u jebenu frankopansku,i onak tam stojim.čekam čekam čekam čekam i nikaj,tak je bila velika gužva.ma užas.Upoznala sam se s par njih,okej su. =)..i niš..eo ja došla na red,napokon.A kad sam ušla napokon u tu prostoriju,hmm..ogavna je,mislim onak ženske tam predaju te papire iznad šanka,a na policama pazi ovo:tequila,šampanjaci još puno toga.A one se tam lijepo poslužile otvorile čips i papaju one.,ne bi one nas ponudile???,aaaaa..kuje.A pločice na podu,ko u hitlerovo vrijeme...odurno!E i na kraju nisam imala dovoljno bodova,mislim trebala sam dobit na još nekaj al nisam a i bolje zat kaj su jbt svi došli s 50 i neš bodova a ja s jebenih 43..eek
I tak,poslali su me u Novi zg.i et sad sam tamo.Škola je okej,mislim na to kak izgleda...daj bože da bude komada!!cereksretanyes
E da,sad..tnx na komentarima,thumbup,wooooooooooooow!
Nisam bila 2 dana na kompu,to je rekord..al fkt..il nije jednom isto nisam bila 2 dana.a jbga..ja se već ponadala da sam oborila rekord.nono
Novi dizz,kuuuuuuuuuuuuul.=) =)
aaaa..neam blage kaj da više pišem..pa pa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.