ShOPpInG,gOdIšNJica bLOgA!!,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ShOPpInG,gOdIšNJica bLOgA!!,blog.dnevnik.hr/peergynt" />

29

subota

ožujak

2008

ShOPpInG,gOdIšNJica bLOgA!!

ČaO PpL!!..DuUgO mE niJe BiLO...smokin,tO jE zAt kAj..ma NEaM poJma Ni Ja..:zubo...UgL...DnS jE gOdIšNJica mOg bLOga..SrEtaN rOđEnDaN..HiHi..yes..Da 29.3....KoLkO mOj bLOg VeĆ POsToJI...HuH..JaKo dUgO.nO dOsTa O tOOm....biLa SaM u sHoPpInGu,uUu Dayes,S iNeS i AnOm(1.ZaJeDniČki sHoPpinG),dA,oVe Su Si NeKaJJ kUpiLE..(zNAjU oNe Na KaJ ja MiSliM),HeHe..Ma NeĆeMO o tOm...oNaK IsPOčEtKA nISaM niŠ nAŠla,VeĆ SaM lAgAno Pa poLUdILa.burninmadheadbangmad,A tO mRzIm.I oNdA nA KrAju NaŠlA nEkE trApERicE u ZArI,đIzS jA pRoBala BrOj 40,OnaK,sVe SupER, DoĐeM dOma PreVeLIke..lolthumbupsmokin..A sUtRa iH IdeM zAmijEniT...tAK...!!...Ča JoŠ?.. ufF,SvE KaJ mI SE SviDi MOrAlo Je BiT fKt SkUpO..a Ča ČeŠ žIvOT iDe dAljE..To NiSAm DuGo pIsAlA,KaD mi NiJe NI trEbAlo. zubo
oMg,kAK je u TrAmVaJU ČmRdiLo..xD...oo jA SAm mIsLILA dA Ću sE zBljUvat,OnDa deBeLE bAbe,KuMIcE s PlaCa KaJ pRoDaVaJU uSmRđEnE sIrEvE sTArE 100 gOd...Pa DA sE zAkOljEš..bang
ZaTiM...BilI sMo u PaRfUmErIjI,ufF kAk sAm Se NaMIrIsAla,CiJeLi JE dUćaN mIrIsaO..SaM pArFeMčEk šPrIcNeŠ na ONAJ NeKi TeSTer, i onDa KaD nE gLeDa SaM šPrIcNeš I tO je To,oNdA Smo OtIšLe PA sE oPeT VrAtilE,o Da,PA MiSliM mOrAlA sAm se NaMiRiSaT PrIjE nEg IzAđEM,pA dA onDa iaM Kaj MiRisAt U čMrDlJivOm TrAmVaJU..xD...aL oNDa Su ŽeNe(kUje)SkUžIlE da sMo VeĆ bile,maLo SmO Im BilE SuMnJIve,zubo,i DoĐe NAmA nEkA žEnSkA ,TrEbAtE POmOć?...Mi KaŽeMo:"MA trAžImo PoKlOn Za fReNdIcu"..lOl..mOš mIsLiT..i ŽeNa NAm POčEla gOvOrIt Ma ImaTe OvAj oD J.LO,POPUŠILA JE...hEhE..dA oNdA Smo JE se NeAk RjEšIle..!!
A nIć..tO je To..UgL..OsTaVljAjtE kOmoVe I tAk..pUsa!!
roter elch^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.