WEEEEEE,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> WEEEEEE,blog.dnevnik.hr/peergynt" />

19

srijeda

ožujak

2008

WEEEEEE

weeeeeeee!!
hellou ppl!!
heh..fkt puuno komova..heh..ma nema veze,ja sam vam suuuuupač dupač dns zato kaj nismo pisali fiziku i pitala me matišu(dobila sam 3)
o ddaa...i još moram ispravit jedno gradivo i baaaaaaaaj
lol...da,gotova škola!aleluuuuja...barem malo odmora...
Ugl...o da...žao mi je kaj nemogu prostačit u ovom postu zato kaj sam se ispovijedila..pa onda neću...:(
hmm..ma ja ću to sve valjda neak pretrpit...
ddda..ovo je malo pa glup post XD
ajooooj...u dddddddda..hihi koje ja gluposti pišem...iamo za lektiru pročitat romeo&julija...by Šekspir(nemojte mislit da ja ne znam kak se piše ShAkEspeare-sad sam dokazala),to vam je moja raska provalila,tj.kladim se da nit nema pojma kak se piše..sam da nama bude lakše...to je zbilja bolesno,a još profa iz hrvatskog,u da..dns je uopće nisam nit vidla,a dan mi je postao bolji...kad je nema sve je bolje!=)
aaaaaa...koja dosada...jooj pa da još malo pa krizma...ooooo tak mi se ne da...al nema veze...moram ić kupit haljinu i tak te fensi šmensi stvari...=)
ugl....da je ne duuuuuuuuuuuuuuuuljim,al duljim..hihi...idem sadddd....komajte me!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.