18

petak

siječanj

2008

I°M NoT dEaD YeT!!

mahhEeLoU!!!wave
tNX Na KoMeNtArIma PpL!!!thumbupyes
UGl....POčeLa JeBeNa šKoLA...jEbEmu MAtER...tAk Mi sE nE dA NIŠ U vEzI Sa šKoLom...burninmadburninmad
uGl...bIo mI je RođENdAn...Da,dA,iŠla sAm u KiNo s AnOm,i InEs I biLo JE PreZakOn..yes...gLeDaLe sMo sMrT nA SprOvODu...hEHe...FiLm jE OdLiČaN,MiSLIm sMiJeŠaN...lOl..smokinsmokin
I TaK BIlO Nas Je sAm NEgDjE 10(U tOj dVOrAnI) Ja MiSlIM..i BiLE Su tAm NekE KuJe(par nJiH),I Mi sMO Ih NaRaVnO poČeLe gAđAT,s kOkiCAmA..HeHe..i odJedNoM Se oKrEnE tA NekA KuJA i PoČnE TaM nEš PrIčAt dA prEsTaNeMo,A OvO mI jE nAjBoLJe:dOđE iNeS nJoj:(plačljivim glasom),ŠtO SaM Ti UčInILa??....PpL kAk Je To BiLo sMijEšNO...zubobelj
loL...hehE...I TaK..
uGl...kAj JoŠ?...HmMm...jBgA..
UgL...Dns SmO iMAlI jEbEnI tEhNiČkI,BiOloGiJu I tJeLEsNi....UoPĆE Mi sE TzK NiJe dao rADiT...i nEš SaM Mu sLaGaLA i Aj bOk..HeHe
i tAk....NeĆu VaM sE sAd BaŠ PuNo JaVlJaT jEr Je ŠkOla pOčEla,I mOrAm UčIt..KuŽiTe?
Al pOsJeČiVaT
U vAs kAd BuDeM mOgLA..a To Će BiT SvAkI DaN...hEhE
i TaK....Sad ćU VaM StAvIT jEdAn sMiJEšNi ViDeO(SoOrY SvIm NjEgOvIm FaNoViMA)...aL Fkt Je sMijEšNo..LOL

KaJ nIjE lOoDo??...YeP YeP..uGl...OstAvIte Mi PuNo KOmeNtAra!!!...
JeDaN bIg POzz!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.