07

ponedjeljak

siječanj

2008

HalLo...EvO mE!!

wavemahHello!!wavemah
tnx na komentarima ppl!!...
ugl.svašta se događalo...yes...
pa...ovaK;
u subotu sam bila vani s Anom,išle smo po Ines,al nje nije bilocrycry
al oke,život ide dalje...yes
Znači,išla sam s Anom...i kao i uvijek išle kupit "LIzE mIzE" poznatije pod nazivom "lizalice"!!,al eto svako ima svoj način nazivanja nekih jebenih stvari-đizs koja rečenica,nisam znala da to mogu...aaaaa!!!yesyes
I da...dođem ja uobičajeno u taj dućan"prehrana",žena je neka frikuša al fkt,gleda me ko da sam ubila nekoga...bangbang
isse i ja uđem s Anom i dođe ona onak me gleda,i ja kažem:A lizalice za 70 lipa(haha,ko neki siromah..lol),i niš..onda smo otišle,pa se opet vratile,u isti dućan...po još lizalica..i ja sama uđem bez anice...i opet isto kažem toj frikuši...
2 lizalice za 70 lipa...dođe ona meni:pa vi ćete se pretvorit u lizalice...o jbt..htjel a sam joj opalit šamarčinu da zapamti ko sam ja...isse kak me živciraburninmadmadmad,ja njoj kažem:nema veze..ona:onda dobro...burninmadburninmad
I to je to o toj jebenoj frikuši iz prehrane...lol
i tak..onda smo išle u parkić...koji se od subote naziva "stožer",lOl
i tam smo ja i Ana "odsjele"mislim ne zapravo...i tak..došo jedan vučijak..jbt izgledao opasno...onak..kad smo vidjele da neće niš počele smo ga gađat..lol..malo jadno al jbga bilo nam je dosadno...i lik ono(pas) njuši tam neka govna stara 100 god....a jadnik sigurno je napuš(e)ten(lol) i gladan...
a kaj ćeš život ide dalje...ugl.ja sam ga nekim slučajem nazvala IVO sanader..ugl.pas se zove Ivo...hahaha..sam se vi smijte..thumbupyessretansretan,al dobar je IVO..
i tak...fkt duug post...a niš..komajte me puuuno!!oke?
PoZz pPl!!wavewavewavemahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.