02

srijeda

siječanj

2008

yesSrEtNa nOvA gOdIna!!yes

Hay ppl!!!Za početak:Svima sretna Nova godina...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
HeeeeLO....nisam pisala post 9 dana...oke sigurno vas ni ne zanima...al dobro..ja sam Novu godinu slavila doma...bilo je malo dosadno,no onda kasnije super..smokinsmokin...oke...di ste vi ppl slavili novu godinu??
i tak...da zaboravila sam vam se zahvalit na tolko komova..mislim stalno sam imala puno komova,onda se to smanjilo..i sad 203 komova...TnXXXXXthumbupsmokinthumbupsmokinsmokinyes
Jbt....moram vam reć da nisam bila na kompu 4 dana....inače sam svaki jebeni dan...kao i sad..smokin..hah..lol..
(onaj dosadni dio)
Kaj ima kod vas ppl?kaj radite??
E da da vas nekaj pitam jel neko od vas zna stavljat pjesme na mp4??
plz odg.onaj ko zna...!!!
I tak.....
A eto gibam sad....pooosa ppl!! i nadam se da ćete mi ostavit puuuno komentara...
i da jedna super pjesma


The Calling - Wherever You Will Go
Uploaded by

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.